eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetNa które SSD jest 5 lat gwarancji? › Re: Na które SSD jest 5 lat gwarancji?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: ń <...@...n>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Na które SSD jest 5 lat gwarancji?
    Date: Mon, 17 Jun 2019 19:33:16 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 28
    Message-ID: <qe8ist$b81$1@node2.news.atman.pl>
    References: <qe2j5a$u12$1@node2.news.atman.pl>
    <5d0761e9$0$17345$65785112@news.neostrada.pl>
    <qe7pa4$jc9$1@node2.news.atman.pl>
    <5d07b92a$0$505$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 89-70-192-226.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1560792797 11521 89.70.192.226 (17 Jun 2019 17:33:17
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 17 Jun 2019 17:33:17 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <5d07b92a$0$505$65785112@news.neostrada.pl>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1263665
    [ ukryj nagłówki ]

    No widzisz, dzwoniłem do Samsung Polska i spychają realizację gwarancji na
    sprzedawcę.
    Przynajmniej dezinformator z którym rozmawiałem, upierał się, że jak nie masz dowodu
    zakupu to nie ma gwarancji, może inny by mówił
    co innego, próbowałem wyjaśnić sprawę braku dowodu zakupu i liczenie 5 lat od daty
    produkcji w takim przypadku, dezinformator
    pierwsze o tym słyszał (ale specjalizował się w telefonach jak sam mówił, a była
    sobota).
    Na SSD Samsunga ani na pudełku nie ma podanej daty produkcji, za poradami z sieci
    próbowałem dojść do tej daty telefonicznie po
    numerze seryjnym (dezinformatorowi S/N "nie wchodził", być może towar z innego rejonu
    geograficznego).

    Ciekaw jestem, czy i kto przechodził RMA w Samsungu lub Crucialu, bo np.w WD to wielu
    z nas przechodziło, z pozytywnym skutkiem.
    Samsung bez mrugnięcia okiem naprawiał mi gwarancyjnie kilka smart tv (wymiany płyt
    głównych), więc mam jakieś zaufanie przynajmniej
    do działu TV.


    -----
    > czyżby... Crucial?
    > https://eu.crucial.com/eur/en/company-warranty

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: