    From: mk4 <m...@d...nul>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Nachlany tramwajarz zabił dwie osoby w Łodzi
    Date: Mon, 06 Jan 2014 15:36:43 +0100

    On 2014-01-06 15:07, k...@g...com wrote:
> [...]
    na_Piotrkowskiej__Dwie_osoby_nie_zyja__Motorniczy.ht
    ml

    > Przedwczoraj złapali pijanego kierowcę autobusu. Ciekawe co klub alkoholików z
    grupy samochody napisze w obronie pijanych kierowców.

    Nie zaliczam sie do klubu ale po tych wszystkich watkach, postach i
    przemysleniach napisze tak.

    Nie jest istotna surowosc kary a tylko jej upierdliwosc.

    Kary powinny sie dosc mocno stopniowac za recydywe. Na poczatek niech
    bedzie zakaz prowadzeni apojazdow na miesiac i kara pieniezna.
    Pozniej dwa tygodnie bezwzglednego aresztu plus kara poprzednia. Dalej
    np. dwa miesiace, pozniej rok i dwa lata. Kara dwa lata maksymalna -
    czyli jak kolejny raz to na dwa lata i tak do skutku.
    O ile zakaz prowadzenia czy dwa tygodnie kazdy jakos zalata czy w pracy
    czy w zyciu rodzinnym to dluzsze okresy juz bardzo ciezko.

    No i kluczwy pynkt wykrywalnosc. Matematycy i spece od modeli pewnie to
    policza ale wg mnie wsiadajac za kolko powinno byc prawdopodobienstwo w
    granicach 0.2-0.5, ze zostaniemy namierzeni. To jest klucz -
    wykrywalnosc. Wtedy to bedzie prawdziwy bat.
    Ale zeby tak sie stalo trzeba wprowadzic calkowita inwigilacje
    spoleczenstwa. Metod jest kilka (wiekszosc niedostepna jeszcze):

    + wszczepione chipy, ktore monitoruja organizm, polozenie, itp. - w
    szczegolnosci wygrywaja jak sie ktos porusza za szybko a jest w staie
    wskazujacym co z kolei sprawia, ze nastapi kontrola pojazdu; chip mozna
    zaklocic ale juz sam fakt, ze mijasz detektor a chip nie raportuje
    powoduje kontrole.

    + nanoroboty w naszych cialach. moga oddzialywac w bardzo rozny sposob -
    np powodowac omdlenie kogos kto bedzie chcial prowadzic pod wplywem -
    badz zmiane jego checi poprzez oddzialywanie na jakies osrodki, ktore
    wydzielaja sybstancje skutkujace okreslonymi rekacjami czlowieka.
    Mozliwosci sa nieograniczone. Oczywiscie te nanocostam poza tym robilyby
    duzo pozytecznych rzeczy - np. leczyly na biezaco, itd.

    + detekcja oparow na odleglosc (i wtedy zgloszenia trafiaja do centrum a
    policja udaje sie do podejrzanych delikwentow celem zbadania trzezwosci)
    - w wersji light cos jak kamery przy sieci drog a w wersji future
    krecace sie wszedzie autonomiczne roboty-owady z roznego rodzaju
    detektorami. Albo owad-robot wlatuje pod maske i robi tak, ze gosc nie
    jest w stanie pojechac do czasu przybycia patrolu.

    Czyli wg mnie detekcja to klucz do sukcesu.

    Teraz mam pytanie do klubu "abstynentow" - czy chcac praktycznie w 100%
    wykrywac nie tylko pijanstwo ale i wszelkiego rodzaju przewinienia,
    wykroczenia czy przestepstwa jestescie za wprowadzeniem tego typu metod
    jesli stana sie dostepne?

    --
    mk4