-
X-Received: by 10.49.130.167 with SMTP id of7mr11698qeb.33.1389021457981; Mon, 06 Jan
2014 07:17:37 -0800 (PST)
X-Received: by 10.49.130.167 with SMTP id of7mr11698qeb.33.1389021457981; Mon, 06 Jan
2014 07:17:37 -0800 (PST)
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!peer02.iad.highwind
s-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!p15no66284227q
aj.0!news-out.google.com!l9ni4950qay.0!nntp.google.com!p15no66284223qaj.0!postn
ews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Mon, 6 Jan 2014 07:17:37 -0800 (PST)
In-Reply-To: <laef21$hut$1@usenet.news.interia.pl>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=31.175.81.223;
posting-account=8M0CvAkAAAB7M_iEIKzZJBrD5I452jG9
NNTP-Posting-Host: 31.175.81.223
References: <laeb5f$j1e$1@news.vectranet.pl>
<1...@g...com>
<laef21$hut$1@usenet.news.interia.pl>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <3...@g...com>
Subject: Re: Nachlany tramwajarz zabił dwie osoby w Łodzi
From: k...@g...com
Injection-Date: Mon, 06 Jan 2014 15:17:37 +0000
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Received-Bytes: 6793
X-Received-Body-CRC: 1272963143
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2517776
[ ukryj nagłówki ]W dniu poniedziałek, 6 stycznia 2014 15:36:43 UTC+1 użytkownik mk4 napisał:
> On 2014-01-06 15:07, k...@g...com wrote:
>
> > W dniu poniedzia�ek, 6 stycznia 2014 14:30:20 UTC+1 u�ytkownik KS napisa�:
>
> >> Tak si� zastanawiam w temacie rozm�w o karach dla nachlanych kierowcach,
>
> >>
>
> >> do jakich granic ryzyka mog� si� posun��, lub jaka kara odstraszy�a by
>
> >>
>
> >> podejmowanie decyzji by wsiadaďż˝ nachlanym i prowadziďż˝?
>
> >>
>
> >>
>
> >>
>
> >> �ysy bezm�zgi co ma do stracenia? Tylko wolno��. Motorniczy np.
�ywiciel
>
> >>
>
> >> rodziny, dzieci na wychowaniu i zona na utrzymaniu. Je�eli strata tego
>
> >>
>
> >> nie jest odstraszaj�ca, to co? Kula w �eb?
>
> >>
>
> >> http://lodz.gazeta.pl/lodz/1,35153,15228117,Wypadek_
na_Piotrkowskiej__Dwie_osoby_nie_zyja__Motorniczy.ht
ml
>
> >>
>
> >> --
>
> >>
>
> >> Krzysiek
>
> >>
>
> >> http://niewygodne.info.pl/index.htm
>
> >
>
> > Przedwczoraj z�apali pijanego kierowc� autobusu. Ciekawe co klub
alkoholik�w z grupy samochody napisze w obronie pijanych kierowc�w.
>
>
>
> Nie zaliczam sie do klubu ale po tych wszystkich watkach, postach i
>
> przemysleniach napisze tak.
>
>
>
> Nie jest istotna surowosc kary a tylko jej upierdliwosc.
>
>
>
> Kary powinny sie dosc mocno stopniowac za recydywe. Na poczatek niech
>
> bedzie zakaz prowadzeni apojazdow na miesiac i kara pieniezna.
>
> Pozniej dwa tygodnie bezwzglednego aresztu plus kara poprzednia. Dalej
>
> np. dwa miesiace, pozniej rok i dwa lata. Kara dwa lata maksymalna -
>
> czyli jak kolejny raz to na dwa lata i tak do skutku.
>
> O ile zakaz prowadzenia czy dwa tygodnie kazdy jakos zalata czy w pracy
>
> czy w zyciu rodzinnym to dluzsze okresy juz bardzo ciezko.
>
>
>
> No i kluczwy pynkt wykrywalnosc. Matematycy i spece od modeli pewnie to
>
> policza ale wg mnie wsiadajac za kolko powinno byc prawdopodobienstwo w
>
> granicach 0.2-0.5, ze zostaniemy namierzeni. To jest klucz -
>
> wykrywalnosc. Wtedy to bedzie prawdziwy bat.
>
> Ale zeby tak sie stalo trzeba wprowadzic calkowita inwigilacje
>
> spoleczenstwa. Metod jest kilka (wiekszosc niedostepna jeszcze):
>
>
>
> + wszczepione chipy, ktore monitoruja organizm, polozenie, itp. - w
>
> szczegolnosci wygrywaja jak sie ktos porusza za szybko a jest w staie
>
> wskazujacym co z kolei sprawia, ze nastapi kontrola pojazdu; chip mozna
>
> zaklocic ale juz sam fakt, ze mijasz detektor a chip nie raportuje
>
> powoduje kontrole.
>
>
>
> + nanoroboty w naszych cialach. moga oddzialywac w bardzo rozny sposob -
>
> np powodowac omdlenie kogos kto bedzie chcial prowadzic pod wplywem -
>
> badz zmiane jego checi poprzez oddzialywanie na jakies osrodki, ktore
>
> wydzielaja sybstancje skutkujace okreslonymi rekacjami czlowieka.
>
> Mozliwosci sa nieograniczone. Oczywiscie te nanocostam poza tym robilyby
>
> duzo pozytecznych rzeczy - np. leczyly na biezaco, itd.
>
>
>
> + detekcja oparow na odleglosc (i wtedy zgloszenia trafiaja do centrum a
>
> policja udaje sie do podejrzanych delikwentow celem zbadania trzezwosci)
>
> - w wersji light cos jak kamery przy sieci drog a w wersji future
>
> krecace sie wszedzie autonomiczne roboty-owady z roznego rodzaju
>
> detektorami. Albo owad-robot wlatuje pod maske i robi tak, ze gosc nie
>
> jest w stanie pojechac do czasu przybycia patrolu.
>
>
>
> Czyli wg mnie detekcja to klucz do sukcesu.
>
>
>
> Teraz mam pytanie do klubu "abstynentow" - czy chcac praktycznie w 100%
>
> wykrywac nie tylko pijanstwo ale i wszelkiego rodzaju przewinienia,
>
> wykroczenia czy przestepstwa jestescie za wprowadzeniem tego typu metod
>
> jesli stana sie dostepne?
>
>
>
> --
>
> mk4
Wiele innych przewinień łatwo wykryć. Radary, kamery, patrole to robią. Opitego
kierowcę za to bardzo trudno wykryć. Nie wszyscy pojadą od krawężnika do krawężnika i
zawadzą o każdy plot. Taki mniej nachlany przez jakiś czas jest w stanie się
upilnować. Rozwiązaniem były by inteligentne stacyjki. Dmuchasz, trzeźwy odpala.
Takie rozwiązanie nie narusza niczyjej prywatności. A i niedrogo przy produkcji
masowej by wyszło. Tylko znowu problem z kontrolą. Próba walki ze zjawiskiem to
zmasowany atak na wszystkich frontach i wszystkimi siłami Policji. Teraz takie
kontrole to parodia. Sprawdzanie dokumentów itp. To muszą być szybkie akcje. Pod
światłami na przykład. Jak sprawdzają trzeźwość to mają nie zauważyć worka z
amfetaminą na siedzeniu. Wprowadzenie odpowiedzialności pasażera by się przydało.
Chyba że taki pijany że za trupa może robić. Pasażerowie taksówek, autobusów,
tramwajów, pociągów też by mogli być zwolnieni z odpowiedzialności. Jutro podobno
mają ogłosić co wykombinowali w sprawie pijanych za kierownicą.
Następne wpisy z tego wątku
- 06.01.14 16:27 Megrims
- 06.01.14 16:28 Megrims
- 06.01.14 16:30 Megrims
- 06.01.14 16:46 Artur Maśląg
- 06.01.14 16:46 Smok Eustachy
- 06.01.14 16:44 yabba
- 06.01.14 17:03 Tomasz Pyra
- 06.01.14 17:19 Piękny Marian postrach dziewic
- 06.01.14 17:29 KS
- 06.01.14 17:33 _Michał
- 06.01.14 17:37 _Michał
- 06.01.14 17:37 PlaMa
- 06.01.14 17:39 J.F.
- 06.01.14 17:50 k...@g...com
- 06.01.14 17:53 k...@g...com
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=