eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyNachlany tramwajarz zabił dwie osoby w Łodzi › Re: Nachlany tramwajarz zabił dwie osoby w Łodzi
  • X-Received: by 10.49.130.167 with SMTP id of7mr11698qeb.33.1389021457981; Mon, 06 Jan
    2014 07:17:37 -0800 (PST)
    X-Received: by 10.49.130.167 with SMTP id of7mr11698qeb.33.1389021457981; Mon, 06 Jan
    2014 07:17:37 -0800 (PST)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!peer02.iad.highwind
    s-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!p15no66284227q
    aj.0!news-out.google.com!l9ni4950qay.0!nntp.google.com!p15no66284223qaj.0!postn
    ews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Mon, 6 Jan 2014 07:17:37 -0800 (PST)
    In-Reply-To: <laef21$hut$1@usenet.news.interia.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=31.175.81.223;
    posting-account=8M0CvAkAAAB7M_iEIKzZJBrD5I452jG9
    NNTP-Posting-Host: 31.175.81.223
    References: <laeb5f$j1e$1@news.vectranet.pl>
    <1...@g...com>
    <laef21$hut$1@usenet.news.interia.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <3...@g...com>
    Subject: Re: Nachlany tramwajarz zabił dwie osoby w Łodzi
    From: k...@g...com
    Injection-Date: Mon, 06 Jan 2014 15:17:37 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Received-Bytes: 6793
    X-Received-Body-CRC: 1272963143
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2517776
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu poniedziałek, 6 stycznia 2014 15:36:43 UTC+1 użytkownik mk4 napisał:
    > On 2014-01-06 15:07, k...@g...com wrote:
    >
    > > W dniu poniedzia�ek, 6 stycznia 2014 14:30:20 UTC+1 u�ytkownik KS napisa�:
    >
    > >> Tak si� zastanawiam w temacie rozm�w o karach dla nachlanych kierowcach,
    >
    > >>
    >
    > >> do jakich granic ryzyka mog� si� posun��, lub jaka kara odstraszy�a by
    >
    > >>
    >
    > >> podejmowanie decyzji by wsiadaďż˝ nachlanym i prowadziďż˝?
    >
    > >>
    >
    > >>
    >
    > >>
    >
    > >> �ysy bezm�zgi co ma do stracenia? Tylko wolno��. Motorniczy np.
    �ywiciel
    >
    > >>
    >
    > >> rodziny, dzieci na wychowaniu i zona na utrzymaniu. Je�eli strata tego
    >
    > >>
    >
    > >> nie jest odstraszaj�ca, to co? Kula w �eb?
    >
    > >>
    >
    > >> http://lodz.gazeta.pl/lodz/1,35153,15228117,Wypadek_
    na_Piotrkowskiej__Dwie_osoby_nie_zyja__Motorniczy.ht
    ml
    >
    > >>
    >
    > >> --
    >
    > >>
    >
    > >> Krzysiek
    >
    > >>
    >
    > >> http://niewygodne.info.pl/index.htm
    >
    > >
    >
    > > Przedwczoraj z�apali pijanego kierowc� autobusu. Ciekawe co klub
    alkoholik�w z grupy samochody napisze w obronie pijanych kierowc�w.
    >
    >
    >
    > Nie zaliczam sie do klubu ale po tych wszystkich watkach, postach i
    >
    > przemysleniach napisze tak.
    >
    >
    >
    > Nie jest istotna surowosc kary a tylko jej upierdliwosc.
    >
    >
    >
    > Kary powinny sie dosc mocno stopniowac za recydywe. Na poczatek niech
    >
    > bedzie zakaz prowadzeni apojazdow na miesiac i kara pieniezna.
    >
    > Pozniej dwa tygodnie bezwzglednego aresztu plus kara poprzednia. Dalej
    >
    > np. dwa miesiace, pozniej rok i dwa lata. Kara dwa lata maksymalna -
    >
    > czyli jak kolejny raz to na dwa lata i tak do skutku.
    >
    > O ile zakaz prowadzenia czy dwa tygodnie kazdy jakos zalata czy w pracy
    >
    > czy w zyciu rodzinnym to dluzsze okresy juz bardzo ciezko.
    >
    >
    >
    > No i kluczwy pynkt wykrywalnosc. Matematycy i spece od modeli pewnie to
    >
    > policza ale wg mnie wsiadajac za kolko powinno byc prawdopodobienstwo w
    >
    > granicach 0.2-0.5, ze zostaniemy namierzeni. To jest klucz -
    >
    > wykrywalnosc. Wtedy to bedzie prawdziwy bat.
    >
    > Ale zeby tak sie stalo trzeba wprowadzic calkowita inwigilacje
    >
    > spoleczenstwa. Metod jest kilka (wiekszosc niedostepna jeszcze):
    >
    >
    >
    > + wszczepione chipy, ktore monitoruja organizm, polozenie, itp. - w
    >
    > szczegolnosci wygrywaja jak sie ktos porusza za szybko a jest w staie
    >
    > wskazujacym co z kolei sprawia, ze nastapi kontrola pojazdu; chip mozna
    >
    > zaklocic ale juz sam fakt, ze mijasz detektor a chip nie raportuje
    >
    > powoduje kontrole.
    >
    >
    >
    > + nanoroboty w naszych cialach. moga oddzialywac w bardzo rozny sposob -
    >
    > np powodowac omdlenie kogos kto bedzie chcial prowadzic pod wplywem -
    >
    > badz zmiane jego checi poprzez oddzialywanie na jakies osrodki, ktore
    >
    > wydzielaja sybstancje skutkujace okreslonymi rekacjami czlowieka.
    >
    > Mozliwosci sa nieograniczone. Oczywiscie te nanocostam poza tym robilyby
    >
    > duzo pozytecznych rzeczy - np. leczyly na biezaco, itd.
    >
    >
    >
    > + detekcja oparow na odleglosc (i wtedy zgloszenia trafiaja do centrum a
    >
    > policja udaje sie do podejrzanych delikwentow celem zbadania trzezwosci)
    >
    > - w wersji light cos jak kamery przy sieci drog a w wersji future
    >
    > krecace sie wszedzie autonomiczne roboty-owady z roznego rodzaju
    >
    > detektorami. Albo owad-robot wlatuje pod maske i robi tak, ze gosc nie
    >
    > jest w stanie pojechac do czasu przybycia patrolu.
    >
    >
    >
    > Czyli wg mnie detekcja to klucz do sukcesu.
    >
    >
    >
    > Teraz mam pytanie do klubu "abstynentow" - czy chcac praktycznie w 100%
    >
    > wykrywac nie tylko pijanstwo ale i wszelkiego rodzaju przewinienia,
    >
    > wykroczenia czy przestepstwa jestescie za wprowadzeniem tego typu metod
    >
    > jesli stana sie dostepne?
    >
    >
    >
    > --
    >
    > mk4

    Wiele innych przewinień łatwo wykryć. Radary, kamery, patrole to robią. Opitego
    kierowcę za to bardzo trudno wykryć. Nie wszyscy pojadą od krawężnika do krawężnika i
    zawadzą o każdy plot. Taki mniej nachlany przez jakiś czas jest w stanie się
    upilnować. Rozwiązaniem były by inteligentne stacyjki. Dmuchasz, trzeźwy odpala.
    Takie rozwiązanie nie narusza niczyjej prywatności. A i niedrogo przy produkcji
    masowej by wyszło. Tylko znowu problem z kontrolą. Próba walki ze zjawiskiem to
    zmasowany atak na wszystkich frontach i wszystkimi siłami Policji. Teraz takie
    kontrole to parodia. Sprawdzanie dokumentów itp. To muszą być szybkie akcje. Pod
    światłami na przykład. Jak sprawdzają trzeźwość to mają nie zauważyć worka z
    amfetaminą na siedzeniu. Wprowadzenie odpowiedzialności pasażera by się przydało.
    Chyba że taki pijany że za trupa może robić. Pasażerowie taksówek, autobusów,
    tramwajów, pociągów też by mogli być zwolnieni z odpowiedzialności. Jutro podobno
    mają ogłosić co wykombinowali w sprawie pijanych za kierownicą.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: