  • 151. Data: 2014-01-08 04:00:40
    Temat: Re: Nachlany tramwajarz zabił dwie osoby w Łodzi
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Gotfryd Smolik news s...@s...com.pl ...

    > Ciebie zupełnie nie razi podejście "0,49 -> zero,
    > 0,51 -> obligatoryjny miesiąc odsiadki"?
    > No nie myślałbym.

    Dlatego postuluje bardziej uciążliwe kary za jechanie przy duzo wyzszych
    promilach.
    Przy 0,5 i grzecznej jezdzie rzeczywiście nie powoduje się specjalnie
    duzego ryzyka, mniejsze niz jadąc i będąc mocno zmęczonym.

  • 152. Data: 2014-01-08 04:00:41
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik k...@g...com ...

    > Masz rację ze progi są niezbyt korzystne. Niech wprowadza "0" i
    > wszystko powyżej to przestępstwo. Dla mnie to bez znaczenia bo jak do
    > tej pory nie zostałem alkoholikiem i wóda i piwo mi nie smakują to
    > chyba do smierci mi tak zostanie.

    Spokojnie, do pewnych smaków się dorasta...

    > Jestem w stanie zrozumieć np
    > francuzów bo oni maja czasami zwyczaj wypicia lampki wina. Ale tutaj
    > takiego zwyczaju nie ma i powinno byc "0".

    W dziwnym towarzystwie się obracasz...
    O szufladkowaniu nie wspominając.

  • 153. Data: 2014-01-08 08:14:26
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2014-01-07 23:04, Tomasz Pyra pisze:
    > Można i tak.
    > Ale najważniejsze, żeby zabrać im prawo jazdy najpóźniej dzień przed tym
    > jak spowodują wypadek.
    > Dzień po można już im je nawet oddać.
    Do tego najlepiej zatrudnić jakiegoś specjalistę od wyliczeń. Jak ulał
    pasuje mi tu minister Rostowski - on jest specjalistą od wyliczeń
    wszelkiego rodzaju, więc myślę że wyliczenie czasu wypadku nie będzie
    stanowiło dla niego problemu. Trzeba mu tylko kazać liczyć w
    odpowiednich jednostkach czasu, żeby w razie czego te parę miliardów w
    te, czy we wte nie robiło specjalnej różnicy. Mikrosekundy będą ok, czy
    bezpieczniej będzie dać mu do zabawy nanosekundy?

    Maciek

  • 154. Data: 2014-01-08 08:22:55
    Od: KS <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    > Trzeba by spytać w byłym warszawskim gestapo. Za przemyt żywności
    > (konkretnie mięsa) była AFAIR kara śmierci właśnie. WYKONYWANA.

    Trochę przykład nietrafiony. Ludzie w owym czasie walczyli z
    poświęceniem o życie swoje i bliskich. Raczej często odwrotnie.
    Bliskich, potem swoje.
    W szczególnych warunkach zwłaszcza w warunkach zagrożenia życia, ludzie są
    zdolni do niebywałych poświęceń, o których w czasach pokoju nawet by
    siebie nie podejrzewali.
    Więc kara śmierci za przemyt mięsa podejrzewam nie robiła zbytniego
    wrażenia, ponieważ ludzie o tę śmierć zbyt często się ocierali,
    zwłaszcza że ta śmierć przychodziła znienacka z bardziej błahych powodów.

    --
    Krzysiek
    http://niewygodne.info.pl/index.htm

  • 155. Data: 2014-01-08 08:56:04
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 7 Jan 2014 17:13:01 -0800 (PST), k...@g...com
> [...]
    > francuzów bo oni maja czasami zwyczaj wypicia lampki wina. Ale
    > tutaj takiego zwyczaju nie ma i powinno byc "0".

    I dlatego ze tobie nie smakuje, to ja mam sobie odmowic lampki wina ?
    Bo z bezpieczenstwem to nie ma nic wspolnego.

    J.

  • 156. Data: 2014-01-08 10:03:12
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Gotfryd,

    Wednesday, January 8, 2014, 1:15:09 AM, you wrote:

    > Ciebie zupełnie nie razi podejście "0,49 -> zero,
    > 0,51 -> obligatoryjny miesiąc odsiadki"?
    > No nie myślałbym.

    Ale jakoś granicę niekaralności trzeba określić.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 157. Data: 2014-01-08 12:11:32
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 8 stycznia 2014 08:56:04 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
    > Dnia Tue, 7 Jan 2014 17:13:01 -0800 (PST), k...@g...com

    > I dlatego ze tobie nie smakuje, to ja mam sobie odmowic lampki wina ?
    >
    > Bo z bezpieczenstwem to nie ma nic wspolnego.
    >

    > J.

    Tak masz sobie odmówić i nie lampki wina. W Polsce nie pije się lampki wina tylko
    najebuje na sztywno i rano alkomatem sprawdza czy już można jechać bo jest mniej niż
    o,2. Jak by był Bóg to już byś był przez niego zajebany za kłamstwo z tą wypijaną
    przez Ciebie lampką wina.

  • 158. Data: 2014-01-08 12:54:31
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 08 Jan 2014 03:11:32 -0800 osobnik zwany kogutek444
    napisał:

> [...]
    > jechać bo jest mniej niż o,2. Jak by był Bóg to już byś był przez niego
    > zajebany za kłamstwo z tą wypijaną przez Ciebie lampką wina.

    nie porównuj innych do siebie. nie każdy jest Ci podobny

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 159. Data: 2014-01-08 13:01:00
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 8 stycznia 2014 12:54:31 UTC+1 użytkownik masti napisał:

    > nie porównuj innych do siebie. nie każdy jest Ci podobny
    >

    > --
    >
    > Ford C-Max PMS Edition, Jeep Grand Cherokee 4.0
    >
    > mst <at> gazeta <.> pl
    >
    > "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    >
    > -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

    I w tym problem. Ja po gorzale i lampce wina nigdy nie wsiadłem do samochodu i
    najprawdopodobniej nigdy nie wsiądę. Grupa wsparcia nie anonimowych alkoholików i
    pijaków na grupie samochody napisze każdą bzdurę żeby usprawiedliwić swoja głupotę i
    pociąg do trunków. Już widzę oczami wyobraźni wypijanie lampki wina do parówki
    kupionej na stacji benzynowej. Nie pasuje komuś jeżdżenie na trzeźwo niech odda PJ.
    Chce mieć PJ to nie pije nawet lampki wina.

  • 160. Data: 2014-01-08 13:08:08
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-01-08, k...@g...com <k...@g...com> wrote:

> [...]
    kupionej na stacji benzynowej. Nie pasuje komuś jeżdżenie na trzeźwo niech odda PJ.
    Chce mieć PJ to nie pije nawet lampki wina.

    Masz/miales jakis problem z alkoholem ze sam temat wzbudza w tobie takie
    niezdrowe emocje?

    --
    Artur
    ZZR 1200