  • 291. Data: 2014-01-16 23:47:35
    Temat: Re: Nachlany tramwajarz zabił dwie osoby w Łodzi
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 8 Jan 2014, Budzik wrote:

    > A nie mozna po prostu napisać:

    Nie :D

    > 0.3%% tyle
    > 0,5%% tyle
    > 1%% tyle
    > Człowiek sobie musi trygonometrie przypominac! :)

    Powodem jest zbyt silne zróżnicowanie w tym zakresie,
    które powinno odpowiadać poziomowi "wpływu" na zachowanie.
    Zainteresowany może sobie sprawdzić ile jest "za 0,8%%",
    ale nie będzie mu groził skok z kilku dni na kilka
    miesięcy przy kolejnej granicy.

    pzdr, Gotfryd

  • 292. Data: 2014-01-16 23:59:30
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik John Kołalsky j...@k...invalid ...

    > Jebnij że się w głowę.

    Uszanowanie dla rodziców...
    Zaprawdę godne wychowanie.

  • 293. Data: 2014-01-16 23:59:30
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik John Kołalsky j...@k...invalid ...

    > To przy niedzielnym też tak pierdolisz ?

    Hmm, to ja napisałem cytuje "popierdoliło?" czy to jednak cechy Twojego
    stylu wypowiadania?
    Ja przyjemności z takiej dyskusji mieć nie bedę wiec pas.

  • 294. Data: 2014-01-16 23:59:30
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik masti g...@t...hell ...

    > które to zestawienie jest do niczego
    > Koszt rzeczoznawcy przy tanich autach będzie większy niż wartość pojazdu

    No i?
    Przypominam, że jakby na to nie spojrzeć, złapany płaci minimum 20.000 (w
    taki czy inny sposób) więc chyba Panstwo moze wziąć na siebie wycenę za +-
    300zl.

    Bardziej kłopotliwy jest problem, co dalej z tymi samochodami, ale i z tym
    mozna sobie poradzić.

  • 295. Data: 2014-01-17 00:02:22
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2014-01-07 19:22, Tadzik pisze:
    > Zgoda, ale przedpiśca nie ujął tego w swoich wyliczeniach. Nie mówię,
    > że koszt wychowania wynosi 500 tys, ale oprócz wydatków poniesionych
    > przez rodziców są jeszcze wydatki z budżetu. Tak więc te 13 tysi to
    > razem z budżetem. Wyraziłem się jasno? :-)
    Ale te wydatki na bachory, poczynione z budżetu, to nie jest czysta
    strata. Dzięki temu, że jest kogo leczyć, kształcić itp. cała masa ludzi
    dostaje pensje, z których to pensji dokonują np. wydatków na zupełnie
    niepotrzebne, ale silnie ovatowane produkty, które to zakupy mocno
    wspierają budżet, a także inne kieszenie, z których znowu wspierany jest
    budżet itd. Podsumowując: tworzenie takich prostych wyliczeń to sobie
    można w d* wsadzić.

    Maciek

  • 296. Data: 2014-01-17 00:11:55
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 16 Jan 2014 22:59:30 +0000 osobnik zwany Budzik
    napisał:

> [...]
    > Przypominam, że jakby na to nie spojrzeć, złapany płaci minimum 20.000
    > (w taki czy inny sposób) więc chyba Panstwo moze wziąć na siebie wycenę

    nie zapłaci, a będzie winien. jak nic nie ma to nic nie zapłaci.

    > Bardziej kłopotliwy jest problem, co dalej z tymi samochodami, ale i z
    > tym mozna sobie poradzić.

    no. Powoła się urząd d/s sprzedaży samochodów

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 297. Data: 2014-01-17 00:25:31
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Uszanowanie dla rodziców...
    > Zaprawdę godne wychowanie.

    Przeprzysz chłopie bo Ci się argumenty skończyły

  • 298. Data: 2014-01-17 00:26:47
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

> [...]

    > stylu wypowiadania?
    > Ja przyjemności z takiej dyskusji mieć nie bedę wiec pas.

    Bo Ty reflesji nie masz

  • 299. Data: 2014-01-17 00:40:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik masti g...@t...hell ...

    > nie zapłaci, a będzie winien. jak nic nie ma to nic nie zapłaci.

    Oczywiście takie przypadki tez mogą się zdarzać.
    Ale czy będą większością?
    Śmiem wątpić.

    > no. Powoła się urząd d/s sprzedaży samochodów

    Oczywiście można.
    Ale wolałbym załatwić to jednak bez kolejnego dyrektora, pięciu zastepców
    itp.
    Komornicy chętnie wezmą się za sprzedaż tego majątku.

  • 300. Data: 2014-01-17 00:40:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik John Kołalsky j...@k...invalid ...

    > Przeprzysz chłopie bo Ci się argumenty skończyły

    Dokładnie. Nie posiadam argumentów na poziomie "jebnij się w głowę".
    Taki argument jest nie do obalenia.