  • Data: 2019-04-17 12:24:30
    Temat: Re: Najbliższa przyszłość motoryzacji - nowa norma
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:q95a8d$h51$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 2019-04-16 o 19:57, J.F. pisze:
> [...]
    [...]
    > z 2014
    > https://www.motofakty.pl/artykul/polisa-oc-ile-pojaz
    dow-w-polsce-nie-ma-obowiazkowego-ubezpieczenia.html

    >Czyli nie 30% a tylko 17,5% i do do spółki z nieznanymi sprawcami.

    Tak, mozna by nawet sugerowac obnizenie tego procentu.

    Nawiasem mowiac - sporo, ale ciekawe ile to przypadki "losowe".
    No nie - chyba niewiele, bo zeby tak zapomniec kiedy dokladnie polisa
    sie skonczyla i akurat miec wypadek ...

    A ile - policja odnotowala, ze sprawca nie mial OC przy sobie, ale
    jednak mial.

    Wychodzi jednak na to, ze liczbe polis wypada podniesc dosc istotnie,
    aby uzyskac ilosc jezdzacych pojazdow
    ... choc moje drugie auto czeka az sie zmobilizuje do zlomowania,
    stoi, a polise ma ...

    Swoja droga - nie potrafie znalezc ile tych polis bylo np w 2018r ...

    J.