  • 61. Data: 2012-07-26 17:32:09
    Temat: Re: Naklejka z rybą
    Od: "Jorg" <a...@w...pl>

    Użytkownik "to":

    > begin Jorg

    > Oni się muszą chwalić swoimi "plonkami", prawdopodobnie wtedy czują się
    > bardziej męscy.

    Ani chybi jeżdżą z rybką z tyłu...
    Uczucia im się obrażają i dalej ani rusz.

    --
    Pozdr
    Jorg

  • 62. Data: 2012-07-26 17:59:00
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:1...@p...pl.in
    valid...

    > [...]
    >
    > Jak widać - kolejny troll (albo alter ego któregoś ze starych).

    Albo jakiś skretyniały katol z drugiej grupy.

  • 63. Data: 2012-07-26 18:07:58
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Shrek

    > To drugie drzwi:P Zaraz, to naklejasz rybę, bo tówj samochód jest
    > chrześcijaninem?

    Obaj nimi jesteśmy! Alleluja i do przodu!

    --
    ignorance is bliss

  • 64. Data: 2012-07-26 18:09:34
    Od: "Jorg" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Cavallino":

    > Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl.invalid> napisał w
    > wiadomości grup
    valid...

    > Albo jakiś skretyniały katol z drugiej grupy.

    Do tej pory tylko podejrzewałem, że jesteś przygłupem :o)
    Teraz mam całkowitą pewność.

    --
    Jorg

  • 65. Data: 2012-07-26 18:39:04
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2012-07-26 18:07, to wrote:
    > begin Shrek

    > Obaj nimi jesteśmy! Alleluja i do przodu!

    W Indiach tam mają "Praise the Lord" zamiast "Pionieera" na przednią
    szybę i wyprzedzamy jak chcemy. Rozumiem, ze masz bierzmowany samochód:)

    Shrek.

  • 66. Data: 2012-07-26 21:31:20
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Shrek

    > W Indiach tam mają "Praise the Lord" zamiast "Pionieera" na przednią
    > szybę i wyprzedzamy jak chcemy. Rozumiem, ze masz bierzmowany samochód:)

    Oczywiście, bierzmowałem go samodzielnie palemką.

    --
    ignorance is bliss

  • 67. Data: 2012-07-26 21:41:39
    Od: PK <k...@n...pl>

    ["Followup-To:" header set to pl.misc.samochody.]
    On 2012-07-25, RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> wrote:
    > Z jakiej choinki się urwałeś?

    Kiedyś w jednej z warszawskich rozgłośni usłyszałem: "ja zawsze
    myślałem, że to jakieś kółko rybackie". Od tamtej pory też mówię "kółko
    rybackie" :D.

    Abstrahując od debilności pytania w wątku - również jestem zadziwiony
    tabu wokół rybki :).

    pozdrawiam,
    PK

  • 68. Data: 2012-07-27 10:34:39
    Od: Salata <s...@-...pl>

    On 2012-07-26 16:06, to wrote:
    > begin tadeklodz

    > A Ty na dupie. :)

    Przepraszam, ze trolla wyciagam z KF, ale widac ze "hzescijaninowi" z
    sandalow oprocz skarpetek sloma wylazi.

    POLNK, EOT

  • 69. Data: 2012-07-27 11:55:43
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Salata

    > POLNK, EOT

    POLNKNIJ się ten pusty garnek.

    --
    ignorance is bliss

  • 70. Data: 2012-07-27 19:52:01
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2012-07-26 21:31, to wrote:
    > begin Shrek

    > Oczywiście, bierzmowałem go samodzielnie palemką.

    Sie nie liczy. Chyba żeś biskup:P

    Shrek.