  • 11. Data: 2011-03-13 20:29:47
    Temat: Re: Napełnianie kufla od dołu
    Od: "Alex Sharon" <a...@s...ca>

    "WM " <c...@N...gazeta.pl> wrote in message
    news:ilj2cp$7ea$1@inews.gazeta.pl...

    > Na plaży, lub odkrytym stadionie to nie ma znaczenia.
    >
    > Zawsze zastanawiałem się nad celowością robienia takich kubków
    > z boczną rurką.
    >
    > http://gratyzchaty.pl/oglpix/75595_39graty_039_2.jpg
    >
    > WM

    A to po to, azeby kuracjoszom szczeki sztuczne nie powpadaly do naczynia.

    Alex.

  • 12. Data: 2011-03-13 22:10:10
    Temat: Re: Napelnianie kufla od dolu
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    On 13 Mar, 20:26, "Alex Sharon" <a...@s...ca> wrote:
    > "Konrad Anikiel" <a...@g...com> wrote in message

    f.googlegroups.com...

    > Racja. Nikt normalny (Stanow to nie dotyczy) nie pilby piwa w pubie z
    > plastiku.

    > Przyjedz do Anglii, zobaczysz jaki moze byc syf w pubie. Przy barze
    > idzie sie przykleic do podlogi.
    > Konrad
    >
    > --
    >
    > A kiedy ostatnie odwiedziles Stany, Konradzie, ze piszesz z taka pewnoscia.
    >
    > W plastikowych naczyniach podaja piwo wylacznie na stadionach i halach
    > hokejowych.
    >
    > Alec

    Dobra, odszczekuje, nie znam sie.
    Konrad

  • 13. Data: 2011-03-14 00:28:07
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 13 Mar 2011 21:26:35 +0100, Popey wrote:

    >Niektóre wody mineralne zawierają związki żelaza (FeOH jakoś tam
    >ponumerowane), które mogą uszkodzić szkliwo zębów - może dlatego?

    No ale co - taki kubek nie przepuszcza zelaza ?

    J.

  • 14. Data: 2011-03-14 07:01:01
    Od: "WM " <c...@N...gazeta.pl>

    Popey <s...@p...onet.pl> napisał(a):
    > Niektóre wody mineralne zawierają związki żelaza (FeOH jakoś tam
    > ponumerowane), które mogą uszkodzić szkliwo zębów - może dlatego?

    Nie trzeba moczyć górnych zębów w kubku.
    Dociska się rurkę językiem do podniebienia,
    co ją uszczelni i zapobiegnie przeciekom na zęby.

    Można zrobić kufel napełniany przez taka rurke od dołu.

    WM

  • 15. Data: 2011-03-14 10:38:59
    Od: Slawek Kotynski <s...@a...com.pl>

    Konrad Anikiel wrote:

    > Przyjedz do Anglii, zobaczysz jaki moze byc syf w pubie. Przy barze
    > idzie sie przykleic do podlogi.

    Oj, nie trzeba jechać do Anglii; nie chcę palcem pokazywać,
    ale jest "pub a la irlandzki" w naszej stolicy, gdzie nie tylko
    do podłogi, ale do stołów i kufli(!) też się można było przykleić.

    --
    mjk
    Nie pisz na s...@a...com.pl - to pułapka

  • 16. Data: 2011-03-14 11:03:07
    Od: Slawek Kotynski <s...@a...com.pl>

    Alex Sharon wrote:

    > A kiedy ostatnie odwiedziles Stany, Konradzie, ze piszesz z taka pewnoscia.

    Ja byłem ponad 10 lat temu.

    > W plastikowych naczyniach podaja piwo wylacznie na stadionach i halach
    > hokejowych.

    Przesadzasz w drugą stronę :) Z 10 lat temu byłem na całkiem poważnym,
    półoficjalnym przyjęciu, gospodarz z dobrze sytuowanej klasy średniej,
    goście międzynarodowi. Przyjęcie całkiem eleganckie
    - zapamiętałem na przykład że zaskoczyła mnie pozytywnie jakość
    wędliny, której chyba nigdzie poza Polską nie uświadczyłem
    - godpodarz często podróżujący po świecie, wiedział co dobre :D
    No i do drinków, także mieszanych, lub nie, z wysokim procentem,
    stały na pięknym stole plastikowe kubeczki... brrr....
    Nie obyło się bez uszczypliwych żarcików, kiedy podczas prezentacji
    imponującej kolekcji rozmaitych bibelotów, które gospodarz
    zgromadził z całego świata (poczynając od Chin i Japonii,
    kończąc na Portugalii i Chile) doszliśmy do pięknie
    zdobionego szkła z Krosna... ;)

  • 17. Data: 2011-03-14 11:26:51
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    On Mar 14, 10:38 am, Slawek Kotynski <s...@a...com.pl> wrote:

    > Oj, nie trzeba jechać do Anglii; nie chcę palcem pokazywać,
    > ale jest "pub a la irlandzki" w naszej stolicy, gdzie nie tylko
    > do podłogi, ale do stołów i kufli(!) też się można było przykleić.

    No tak, ale w Anglii nie trzeba wybierac. Idziesz do pierwszego
    lepszego, chocby na lotnisku, moze za wyjatkiem jakiegos top posh
    executive club. Zwykle latam z Lutonu, tam dookola baru na hali
    odlotow jest strefa hiperprzyczepnosci do podloza. W Polsce jednak nie
    tak latwo na taki brud trafic.
    Konrad

  • 18. Data: 2011-03-14 12:33:56
    Od: "Alex Sharon" <a...@s...ca>

    "Slawek Kotynski" <s...@a...com.pl> wrote in message
    Alex Sharon wrote:

    > A kiedy ostatnie odwiedziles Stany, Konradzie, ze piszesz z taka
    > pewnoscia.

    Ja byłem ponad 10 lat temu.

> [...]

    zgromadził z całego świata (poczynając od Chin i Japonii,
    kończąc na Portugalii i Chile) doszliśmy do pięknie
    ---

    Juz po opisie kielbas poznalem, ze bawiles albo w Jackowo albo w Grinpojcie
    :-)

  • 19. Data: 2011-03-14 15:07:58
    Od: Slawek Kotynski <s...@a...com.pl>

    Alex Sharon wrote:

> [...]
    > ---
    >
    > Juz po opisie kielbas poznalem, ze bawiles albo w Jackowo albo w Grinpojcie

    Oj, gruba pomyłeczka :) Kiełbasy w ogóle nie pamiętam.
    Pamiętam szyneczki, polędwiczki i zimną wołowinkę pierwszej klasy,
    bez konserwantów i bez zbędnej ziołolaniny na arabską modłę,
    a na stole je ustawiał taki prawdziwy Amerykanin, którego
    rodzina od 500 lat na Florydzie mieszkała, a nie jakiś
    tam napływowy, podający się za rodowitego amerykanina,
    imigrant w najwyżej siódmym pokoleniu :P

  • 20. Data: 2011-03-14 17:07:58
    Od: Popey <s...@p...onet.pl>

    Mon, 14 Mar 2011 07:01:01 +0000 (UTC), na pl.sci.inzynieria, WM napisał(a):

> [...]
    > co ją uszczelni i zapobiegnie przeciekom na zęby.
    >
    > Można zrobić kufel napełniany przez taka rurke od dołu.

    Ja to wiem
    --
    gg #288252