  • 41. Data: 2013-07-16 12:26:54
    Temat: Re: Naprawa chlodnicy
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-07-16, Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl> wrote:

    > Tym tokiem rozumowania dymaniem można nazwać stówkę w zakładzie który
    > odprowadza haracz systemowi i pięć dych "pana Kazia" który haraczu nie
    > odprowadza.

    Masz szklana kule? Chociaz odnosze inne wrazenie, ze po prostu prowadzisz
    swoj biznes i krew cie zalewa, jak widzisz ile placisz na te zusy, srusy
    i inne haracze a frustracje wylewasz tutaj.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 42. Data: 2013-07-16 12:30:03
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-07-16 12:17, AZ pisze:
    > To czemu uparcie i z ogromnym przekonaniem twierdzisz, ze ten za 100 PLN
    > zrobi to mega profesjonalnie a ten za 50 spieprzy robote i po 3 miesiacach
    > sie rozpadnie?

    Ja stwierdzam że jeżeli ta usługa była by wykonana w zakładzie tym się
    trudniącym za stówkę, to jeszcze nie jest dymanie.
    Dymaniem byłoby zostawienie następnej stówki za naprawę tego samego
    miejsca za jakiś czas, z tytułu wadliwej wcześniejszej naprawy.
    --
    Krzysiek

  • 43. Data: 2013-07-16 12:44:28
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-07-16 12:22, AZ pisze:
    > Przeciez pisalem, ze moglbym zaplacic ta 100 i olac temat. Ale ze nie lubie
    > byc dymany to nie zaplace i tyle.

    Nikt ciebie nie zmusza.
    Mnie lata temu opłacało się kupić używaną chłodnicę ale sprawną
    nienaprawianą, niż naprawiać uszkodzoną.

    > Tak apropo dymania - kiedys jak zostawilem motocykl w serwisie na zwykly
    > serwis i poprosilem przy okazji o dokrecenie lozyska glowki ramy co wymaga
    > czterech kluczy i 10 minut, jakie bylo moje zdziwienie gdy na fakturze
    > zauwazylem kwote 180 PLN, no ale mechanik odpowiedzial, ze trzeba bylo
    > do tego rozebrac pol motocykla. Nie klocilem sie, zaplacilem i wiecej
    > moja noga tam nie postala. Wg. Ciebie to jest normalne tak?

    Tak, tu mogą być znamiona dymania.
    Choć gdy ta usługa wymagała rozebrania połowy motocykla, to chyba te
    180zł wydaje się śmieszną kwotą ;)

    --
    Krzysiek

  • 44. Data: 2013-07-16 12:50:41
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-07-16, Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl> wrote:

    > Nikt ciebie nie zmusza.
    > Mnie lata temu opłacało się kupić używaną chłodnicę ale sprawną
    > nienaprawianą, niż naprawiać uszkodzoną.

    No tu niestety nie jest tak kolorowo.

    > Tak, tu mogą być znamiona dymania.
    > Choć gdy ta usługa wymagała rozebrania połowy motocykla, to chyba te
    > 180zł wydaje się śmieszną kwotą ;)

    No niestety nie wymagala, wymagala poluzowania 3 srub i dokrecenia czwartej.
    Takze te 10 minut dla kogos sprawnego to i tak na wyrost.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 45. Data: 2013-07-16 12:55:15
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-07-16 12:26, AZ pisze:

    > Masz szklana kule? Chociaz odnosze inne wrazenie, ze po prostu prowadzisz
    > swoj biznes i krew cie zalewa, jak widzisz ile placisz na te zusy, srusy
    > i inne haracze a frustracje wylewasz tutaj.

    Ja mam świadomość jakie są obciążenia i ile co powinno mniej więcej
    kosztować.

    Dowiedziałeś się w jednym zakładzie cenę i zaraz stwierdzenie że
    dymanie. A dowiedz się w trzech innych zakładach. Jak w nich też będzie
    stówa, to też dymanie? A jak ci powiedzą 150?
    --
    Krzysiek

  • 46. Data: 2013-07-16 12:58:02
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-07-16, Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl> wrote:

    > Ja mam świadomość jakie są obciążenia i ile co powinno mniej więcej
    > kosztować.

    Ja tez :-)

    > Dowiedziałeś się w jednym zakładzie cenę i zaraz stwierdzenie że
    > dymanie. A dowiedz się w trzech innych zakładach. Jak w nich też będzie
    > stówa, to też dymanie? A jak ci powiedzą 150?

    Pisalem, ze nie spawam alu pierwszy raz. Zreszta Lewis, tez potwierdzil,
    ile takie spawanie jest warte.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 47. Data: 2013-07-16 13:36:32
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-07-16 12:03, AZ pisze:

    > Przykro mi, nie place im nic i jestem z tego powodu bardzo szczesliwy.
    > Nie oferuja nic, wiec za "nic" nie bede placil :-)

    Ale ci co naprawiają oficjalnie chłodnice zmuszeni są tyle płacić i
    takiego tekstu wstawić zusowi nie wstawią.

    Poprowadź tu oficjalna DG to inaczej będziesz śpiewał.
    Dymanie zaczyna się od samej góry i kończy na samym dole jak byś nie
    wiedział. A dla czego nazywa się to dymanie? Bo stawki i obciążenia są
    europejskie, a zarobki polskie.
    Dla tego istnieje szara strefa i tam szuka wielu ratunku. Ja też, by nie
    było.
    --
    Krzysiek

  • 48. Data: 2013-07-16 13:48:24
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-07-16, Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl> wrote:

    > Ale ci co naprawiają oficjalnie chłodnice zmuszeni są tyle płacić i
    > takiego tekstu wstawić zusowi nie wstawią.

    A ten co zajmuje sie oficjalnie obrobka glowic juz nie musi? ;-)

> [...]
    > Dymanie zaczyna się od samej góry i kończy na samym dole jak byś nie
    > wiedział. A dla czego nazywa się to dymanie? Bo stawki i obciążenia są

    Ale co Ty mowisz do mnie jakbym to ja byl temu winien? Potwierdziles tylko
    jedynie, ze to dymanie sprzedajac jakas spiewke o porzadnej robocie
    i gwarancji.

    > Dla tego istnieje szara strefa i tam szuka wielu ratunku. Ja też, by nie
    > było.

    No to co sie tak spinasz?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 49. Data: 2013-07-16 14:57:14
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 16 Jul 2013 13:36:32 +0200, Krzysztof 45

    > Dla tego istnieje szara strefa i tam szuka wielu ratunku.
    > Ja też, by nie było.

    Od dawna widać (po twoim bełkocie), że jesteś trutniem.
    Nie musisz się dodatkowo tym chwalić.

    --
    Pozdor Myjk

  • 50. Data: 2013-07-16 14:59:08
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-07-16 13:48, AZ pisze:
    > No to co sie tak spinasz?
    Nie spinam się, tylko inaczej rozumie termin dymanie.

    Z góry poznałeś cenę. Co innego gdyby powiedział ci 50 zł a po robocie
    do zapłacenia krzyknął stówe bo to i tamto z sufitu wzięte. To jest
    według mnie dymanie.
    A w tym przypadku ma taką stawkę i szlus. Pasuje albo nie. Tak jak w
    dziesiątkach innych tematach usług. Np. jedna myjnia umyje auto za 15zł
    a inna to samo auto z identycznym programem za 30zł. Czy godząc się na
    tą za 30 i będąc zadowolony z usługi, mam się czuć wydymany? Chyba nie.
    --
    Krzysiek