    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Tue, 19 May 2015 16:42:52 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Naprawa drobnych wgnieceń, gdzie?
    From: k...@g...com

    W dniu środa, 20 maja 2015 00:54:53 UTC+2 użytkownik Adam napisał:

    > A czy moc "trzymania" przez magnes stały zależy od grubości materiału,
    > do którego tenże magnes przyklejamy?
    >

    > --
    > Pozdrawiam.
    >
    > Adam

    Raczej od odległości. bardzo cienka stal jeśli nie jest polakierowana ułoży się do
    magnesu i siłą będzie dużo większa od trzymania na lakierowanej stali. Na samochodzie
    grubość warstwy farby może psuć efekt mocnego przylegania. Mam magnetyczne mocowania
    od bagażnika samochodowego. Za magnes robi folia magnetyczna. Gwoździków się takim
    uchwytem z podłogi nie zbierze. Ale jak przyłożyć do czegoś w miarę płaskiego ze
    stali to ciągnąc w środku człowiek jest bez szans żeby oderwać. Podejrzewam że jak by
    "przylepić" taką płytkę do płaskich drzwi i szarpnąć innym samochodem to eksperyment
    skończy się wyrwaniem drzwi.