    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Sun, 19 Aug 2018 12:26:51 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Naprawy lakiernicze a rdza
    From: s...@g...com

    W dniu niedziela, 19 sierpnia 2018 13:20:26 UTC-5 użytkownik Bolko napisał:
    > Jakieś dwa lata temu walnąłem tyłem w coś.
    > Małe ale za to głębokie wgięcie.
    > Jako że auto nie wiele warte więc właczyłem youtouba i zgodnie z instrukcją
    > naprawiłem sobie auto.
    > Może nie wygląda za dobrze ale miałem nadzieje że dobrze zrobione.
    > I zauważyłem że rdza wychodzi.
    >
    > Moje pytanie brzmi czy w profesjonalnym
    > zakładzie lakierniczym zrobią to lepiej.
    > Bo chciałbym sobie sprowadzić auto z ameryki.
    > Ale z USA to tylko rozbite jest sens brać.
    >
    > Jest sens się bawić?

    Mi w aso zrobili tak ze po trzech latach 3mm szpachli spadlo a pod spodem lekko
    zardzewiale bylo.

    Za to klape mialem robiona i klar odpadl a farba sie trzymala ponad 6 lat i nic sie
    nie dzialo.

    Ergo: Jak dobrze zrobia to jest dobrze. Jak niedobrze zrobia to sie dowiesz bo
    zgnije.

    Mysle ze wiele nie pomoglem ale przynajmniej wiesz czego oczekiwac :)

    Co do usa:
    Nie brnij w to.
    Przywieziesz rozbitka ktorego lokalnie sie nie dalo ogarnac, wtopisz kupe kasy i o
    ile sprzedasz drogo to jakos na tym wyjdziesz. Jak chcesz tym potem jezdzic i sie
    cieszyc to szykuj sie na to ze bedzie gnic a czesci beda drogie.

    Amerykanskie auta sa inaczej robione niz nasze.
    To widac w wielu aspektach. Np. nie szczypia sie z miejscem. Jest go duzo i wszelkie
    naprawy przez to sa latwiejsze.
    Foka europejska jest ciasno upakowana. W amerykanskiej miejsca jest w cholere i byle
    gdzie mozna latwo dojsc i elementy wymieniac.
    Do tego wiekszosc elementow w autach amerykanskich jest pasowana na wciski, zaczepy,
    ząbki. Niedawno rozbieralem forda z 2012. Nawet jednej srobki nie trzeba bylo
    odkrecic aby rozgrzebac prawie cala konsole srodkowa.
    Mi sie podobalo. Ale to pokazuje jak wielkie roznice sa miedzy tymi dwoma
    technologiami.

    Jak masz warsztat to dzialaj. Wiesz co i jak. Ale skoro pytasz to raczej nie wiesz
    wiec IMHO lepiej nie brnij.