eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyNaprawy lakiernicze a rdza › Re: Naprawy lakiernicze a rdza
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer02.ams1!peer.ams1.xlned.
    com!news.xlned.com!peer04.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-me
    dia.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.ne
    ostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Naprawy lakiernicze a rdza
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <1...@g...com>
    <pldots$jpr$1$Adam@news.chmurka.net>
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Date: Wed, 22 Aug 2018 07:32:58 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/52.9.1
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <pldots$jpr$1$Adam@news.chmurka.net>
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Content-Language: pl
    Lines: 64
    Message-ID: <5b7cf584$0$689$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 31.42.14.107
    X-Trace: 1534915972 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 689 31.42.14.107:50067
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 3859
    X-Received-Body-CRC: 3786855819
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2638551
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2018-08-20 o 09:00, Adam pisze:
    > W dniu 2018-08-19 o 20:20, Bolko pisze:
    >> Jakieś dwa lata temu walnąłem tyłem w coś.
    >> Małe ale za to głębokie wgięcie.
    >> Jako że auto nie wiele warte więc właczyłem youtouba i zgodnie z
    >> instrukcją
    >> naprawiłem sobie auto.
    >> Może nie wygląda za dobrze ale miałem nadzieje że dobrze zrobione.
    >> I zauważyłem że rdza wychodzi.
    >>
    >> Moje pytanie brzmi czy w profesjonalnym
    >> zakładzie lakierniczym zrobią to lepiej.
    >> Bo chciałbym sobie sprowadzić auto z ameryki.
    >> Ale z USA to tylko rozbite jest sens brać.
    >>
    >> Jest sens się bawić?
    >>
    >
    > Oprócz tego, co już zostało napisane dodam jeden aspekt:
    > Czasem dzieje się tak (nawet dla aut przewożonych w kontenerach), że
    > pojazd ma styczność z mgłą oceaniczną.

    Myślę, że to są tylko mity. Dlaczego inne marki wożone przez ocean nie
    korodują jak Mazda? Przecież Mistubishi, Leksus, jakoś nie są zbytnio
    podatne na korozję. Nawet Toyota w miarę się trzyma. Poza tym są jeszcze
    inne auta przywożone, choćby z USA i też na potęgę ich korozja nie zjada
    tak jak było to z Mazdą 323, 626, 6 itd.
    Po prostu Mazda założyła sobie, że będzie produkować auta ekologiczne,
    które po 10 latach użytkowania, zazwyczaj kompletnie bezawaryjnego, będą
    szły na złom.
    Oczywiście sól morska przyspiesza proces korozyjny, ale przecież u nas
    każde auto ma styczność z taką mgłą i to w o wiele większym stopniu, bo
    błoto z solą z dróg ma większe stężenie soli niż woda morska. Po prostu
    Mazda produkowała samochody z kiepskiej blachy i źle zabezpieczone przed
    korozją, a do tego malowała ją kiepskiej jakości lakierami.
    Kolejne pytania:
    Dlaczego Mercedes Vito wyjeżdżał z linii produkcyjnej zardzewiały?
    Dlaczego Ford Focus I mając 8-10 lat wymaga wymiany progów, błotników i
    drzwi?
    Auta te nie widziały mgły oceanicznej.

    > Takie auto po pewnym czasie zaczyna rdzewieć całe - czyli nie tylko
    > karoseria, ale i silnik, osprzęt, elementy napędów, itd. Tego procesu
    > raczej już się nie zatrzyma.

    Mam Mazdę 2 która była wyprodukowana w Japonii. Auto ma już ponad 10
    lat, ale pod względem korozji nie ma się do czego za bardzo przyczepić.
    Oczywiście są miejsca, gdzie pojawiła się powierzchowna rdza, ale są to
    miejsca systematycznie obijane przez błoto i kamienie spod kół. Silnik
    wygląda prawie jak nowy. W komorze silnika korozji też nie widać. Na
    osprzęcie nawet nie ma nalotu korozji.

    Auto, które nie ma grama konserwacji, a utrzymane w stanie takim jakby
    miało nie więcej jak 4-5 lat.

    Tylko, że to auto to nie jest typowy Japończyk, bo tak naprawdę jest to
    Ford Fusion (podwyższana Fiesta). Całe podwozie jest od Fiesty.
    Zawieszenie, silnik, osprzęt to wszystko jest Ford. Jeżeli to ma jakieś
    znaczenie.

    Miałem też Mazdę 323 także wyprodukowaną w Japonii. Pod względem
    technicznym auto nie do zajebania, ale zeżarła je korozja, której się
    nie dało opanować.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: