-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!takemy.news.tel
efonica.de!telefonica.de!weretis.net!feeder7.news.weretis.net!proxad.net!feeder
1-2.proxad.net!cleanfeed1-b.proxad.net!nnrp1-2.free.fr!not-for-mail
From: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>
Subject: Re: Nasza przyszłość
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <qg84dj$d5j$1@news.icm.edu.pl>
<5d279ca0$0$531$65785112@news.neostrada.pl>
<fn789bb1i9nf$.1fzgq2uzi88i1.dlg@40tude.net>
<5d27a75f$0$15177$426a34cc@news.free.fr>
<e...@g...com>
Face: iVBORw0KGgoAAAANSUhEUgAAADAAAAAwAgMAAAAqbBEUAAAADFBMVEX///8AAACAgIBAQEBMvJNpA
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
User-Agent: Pan/0.145 (Duplicitous mercenary valetism; d7e168a git.gnome.org/pan2)
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Date: 12 Jul 2019 14:27:52 GMT
Lines: 24
Message-ID: <5d2898e8$0$31400$426a74cc@news.free.fr>
Organization: Guest of ProXad - France
NNTP-Posting-Date: 12 Jul 2019 16:27:52 CEST
NNTP-Posting-Host: 82.64.0.151
X-Trace: 1562941672 news-3.free.fr 31400 82.64.0.151:42904
X-Complaints-To: a...@p...net
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2659944
[ ukryj nagłówki ]On Thu, 11 Jul 2019 15:42:47 -0700, CTP wrote:
> O ile w ogóle to nastąpi. Moc obliczeniowa potrzebna do obsługi AI
> takiego pojazdu będzie wymagała dużej ilości energii, której raczej nie
> da się uzyskać z generatora o tak małych gabarytach.
Oj tam, bez przesady.
> przetwarzać terabajty informacji na sekundę, dokładnie tak jak ludzki
> mózg i posiadać równie gigantyczne zasoby pamięci o błyskawicznym
> dostępie. Trzeba by tam zainstalować jakąś mini elektrownię atomową.
No właśnie - ludzki mózg. Ten nie potrzebuje żadnej elektrowni atomowej
do działania, energii wymaga nie więcej (a nawet wielokrotnie mniej) od
byle sprężarki do klimatyzacji.
Ja wiem - jeszcze jesteśmy daleko od wytworzenia mózgu pozytronowego. Ale
technologia cały czas gna do przodu, a i cały jeden ludzki mózg jest
niepotrzebny do prowadzenia samochodu. Kierować autem potrafi byle
półgłówek (co doskonale widać na drogach), do tego grając jednocześnie na
smartfonie. Samochodowy Cylon mógłby mieć 10% zdolności ludzkiego mózgu,
pożerając przy tym 100x więcej energii, i to już byłby git. Niedasię? Ja
tam jestem dobrej wiary.
Mateusz
Następne wpisy z tego wątku
- 12.07.19 17:13 p...@g...com
- 12.07.19 18:48 z
- 12.07.19 22:44 Irek.N.
- 13.07.19 10:45 SW3
- 13.07.19 14:19 Grzegorz Tomczyk
- 13.07.19 16:17 RadoslawF
- 13.07.19 16:56 Zenek Kapelinder
- 13.07.19 20:38 wowa
- 13.07.19 22:08 Zenek Kapelinder
- 14.07.19 10:03 J.F.
- 14.07.19 11:31 wowa
- 14.07.19 15:04 TomN
- 16.07.19 21:35 kk
- 16.07.19 21:37 kk
- 16.07.19 21:41 kk
Najnowsze wątki z tej grupy
- Silnik Stirlinga - energia mechaniczna wytwarzana z ciepła bez dostarczania paliwa!
- Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
- Elektryk przytarł podłogę
- Seat Altea MPI 102 KM Czy tym da się jeździć?
- Odkrywanie ameryki - auta gnija.
- ile pali hybryda
- no plans to put the hard shoulder back
- Tak a propo oznakowania na S8
- Nowa inwigilacja
- nakupcie sobie Borygo
- Samochód w ogniu
- Jak uszkodzona sonda lambda wpływa na dawkowanie paliwa?
- Michelin ucieka z Perły Północy
- Motodziennik #272 Zaspani aktywiści na mostach i Mediolan w Polsce
- P0 jusz żondzi
Najnowsze wątki
- 2024-05-03 Warszawa => Sprzedawca usług rekrutacyjnych <=
- 2024-05-03 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-03 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-03 Warszawa => Senior PHP Developer (Symfony) <=
- 2024-05-03 Rzeszów => UX/UI Designer <=
- 2024-05-03 Giertych przetarł szlak: byli członkowie zarządu Orlenu śledztwa prokuratorskie obserwują z zagranicy
- 2024-05-03 Warszawa => Senior Rust Software Engineer <=
- 2024-05-03 Kraków => UX/UI Designer <=
- 2024-05-03 Warszawa => International freight forwarder <=
- 2024-05-02 Silnik Stirlinga - energia mechaniczna wytwarzana z ciepła bez dostarczania paliwa!
- 2024-05-02 Kraków => Senior .Net Programmer <=
- 2024-05-02 Sprowadzenie pożaru zagrażającego mieniu w wielkich rozmiarch
- 2024-05-02 Zielona Góra => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-05-02 Katowice => Performance Analyst <=
- 2024-05-02 Gdańsk => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=