    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Nekrolog -- czasy dawno już zapomniane...
    Date: Wed, 27 May 2020 17:15:45 +0200

    "Eneuel Leszek Ciszewski" 5ecda68d$0$522$6...@n...neostrada.pl

    > Znalazłem trop... [zalim ja pies tropiący?]

    > https://youtu.be/-CdhzPlT4jI?t=1304

    > Układ detekcji zasilacza...

    Trop dobry i zły zarazem -- soft apdejtujący pisze nadal:
    No AC adapter connected or battery is lower than 20%.
    Flash procedure will be cancelled.

    Poprawiłem jedną rzecz, ale choć ogólny (różny) soft prawi,
    że mam zasilanie AC, soft apdejtujący pisze to, co wyżej
    zacytowałem i nie chce współpracy.

    Mniemam, że trzeba odczytać ww. komunikat dosłownie, nie zaś
    tak, jak zrozumiałem. Najwyraźniej muszą być spełnione oba
    warunki -- i zasilanie ze ściany AC, i akumulator naładowany
    do co najmniej 20%, nie zaś któryś z tych warunków.

    Nie wiem, czy ww. poprawienie jednej rzeczy dało jakiś efekt,
    bo przed poprawieniem nie sprawdziłem tego, co mówią programy
    inne niż aktualizujący. Na pewno teraz jest poprawniej niż
    było, ale być może i przed poprawieniem soft ogólny uznawał,
    iż laptop jest podłączony do ściany AC.

    --