  • Data: 2009-01-03 11:39:33
    Temat: Re: Netbooki Asusa ( EEE PC ) - parę rzeczy mnie intryguje
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 02.01.2009 07:09, de Fresz pisze:

    > Nie spotkałem się z takim. Ale zgadzam się, że wielu osobom przenośność
    > może się przydać z tego czy innego powodu.

    A czym wytłumaczysz taką modę na komputery przenośne,
    jak nie tym poglądem?

    > Znam pare osób, które twierdzą, że komputer jest wogóle zbędny. Dla

    Oczywiście. Dla niektórych *będzie* zbędny. Aczkolwiek w
    dzisiejszych czasach nieużywanie komputera to raczej postawa
    ascetyczno-buntownicza, bo jest on w praktyce konieczny do
    zbyt wielu zadań.

    Na brak komputera pozwolić sobie mogą w zasadzie tylko ci,
    za których całą nudną pracę biurokratyczną robi ktoś inny.

    > niektórych wystarczającym powodem będzie możliwość postawienia laptopa
    > obok telewizora i pokazania na nim zdjęć z urlopu, zamiast ciągnąć kabel

    Z tym też się zgodzę. I tutaj należałoby promować inne
    urządzenia, na przykład odtwarzacze DVD z czytnikami kart
    pamięci albo aparaty fotograficzne z bezpośrednim wyjściem
    na telewizor. Angażowanie komputera do pokazów zdjęć to jak
    angażowanie betoniarki do zagipsowania dziurki w ścianie.

    > Jasne, po 2 komputery w każdym domu! Nieważne, że znaczna część osób

    Nie w każdym. W tym, w którym ktoś wpadnie na pomysł, że
    niezbędny mu jest komputer przenośny. Skoro przenośny jest
    niezbędny, to stacjonarny *też*.

    > drugiego nie potrzebuje - ale mają być dwa i już! A właśnie, u mnie są 2
    > laptopy, czy to znaczy że powinienem jeszcze dokupić dwa stacjonarne?

    Nie dwa, ale jednego powinieneś raczej mieć.

    > Czyli posiadanie czegoś, co ma pewien potencjał (nie ważne jak często
    > wykorzystywany), to wg. Ciebie grzech? Zły uczynek, karygodny, być może
    > kiedyś nawet będzie nielegalny? No weź...

    Nie. Nie grzech, zły uczynek czy coś innego. To zwykła,
    powszechna głupota.

    > Męczą? Kurde, znów czegoś nie zauważyłem.

    A co, będą o tym opowiadać? Może nawet nie wiedzą.

    > Większość tzw. biurek komputerowych nie ma nic wspólnego z ergonomią,

    No to walczmy z takimi biurkami. Ja już walczę z szufla-
    dami na klawiatury, wszystkim odradzając takie "biureczka".

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |