  • 31. Data: 2007-07-10 12:06:19
    Temat: Re: Netia i SLA
    Od: Jarek Pudelko <j...@b...ceti.pl>

    a...@g...pl pisze:
    > Czy ktos ma lacze z Netii i uzywa ich sla?

    U nas podobnie ostatnimi czasy jest. Jakis miesiac temu link padl na
    13h. Wczoraj na 17h :)
    Po 17h zadzwonilem i pytam kiedy naprawia - dowiedzialem, ze sie musza
    "powaznie" zanalizowac problem. Niestety na pytanie "co robili przez
    ostatnie 17h" nie dostalem odpowiedzi. Anyway, 30 minut po rozpoczeciu
    powaznej analizy zadzialalo.
    Jakbym tak policzyl to w ciagu ostatniego miesiaca ze 3 dni nie dzialalo :)

    Mam rowniez dostac oficjalna odpowiedz na zapytanie czemu odkad Netia
    kupila Futuro, poziom swiadczonych uslug i obsluga klienta/usuwanie
    awarii sa na tak dramatycznie niskim poziomie. Ciekawe co napisza :)

    --
    Jarek Pudelko
    JP272-RIPE

  • 32. Data: 2007-07-10 13:32:40
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Jarek Pudelko <j...@b...ceti.pl> wrote:

    > Mam rowniez dostac oficjalna odpowiedz na zapytanie czemu odkad Netia
    > kupila Futuro, poziom swiadczonych uslug i obsluga klienta/usuwanie
    > awarii sa na tak dramatycznie niskim poziomie. Ciekawe co napisza :)

    Napisza, ze (cytuje):

    "Dziekujemy za podzielenie sie z nami Pana spostrzezeniami. Wszelkie
    uwagi sa dla nas niezwykle pomocne pozwalaja bowiem na wprowadzanie
    zmian majacych na celu zwiekszenie zadowolenia Klientow..."

    Kopiuj/wklej, chyba wszystkie reklamacje z tego roku to mialy, i to
    wlasnie byla czesc ustosunkowujaca sie do zarzutow :)

    a.

  • 33. Data: 2007-07-10 16:56:34
    Od: "Sied@r" <s...@d...lub.pl>

    Jarek Pudelko pisze:

> [...]
    > kupila Futuro, poziom swiadczonych uslug i obsluga klienta/usuwanie
    > awarii sa na tak dramatycznie niskim poziomie. Ciekawe co napisza :)

    to i ja zauważyłem że jakby poziom usług spadł

    mam teraz do testów 200Mb/s od Netii zestawione zobaczymy jak to będzie
    chodzić,
    na szczęście w obwodzie mam jeszcze 2 operatorów.

    D.

  • 34. Data: 2007-07-10 18:15:51
    Od: <a...@g...pl>

> [...]
    > powaznej analizy zadzialalo.
    > Jakbym tak policzyl to w ciagu ostatniego miesiaca ze 3 dni nie dzialalo
    mi naprawili po 2 dniach i w ramach przeprosin 2 mc wakacji od abonamentu
    ciekawe jak bedzie next time

  • 35. Data: 2007-07-10 19:20:12
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma>

    a...@g...pl pisze:

    > mi naprawili po 2 dniach i w ramach przeprosin 2 mc wakacji od abonamentu
    > ciekawe jak bedzie next time

    klienci cię nie zjedli ?

    Wojtek

  • 36. Data: 2007-07-10 21:24:53
    Od: <a...@g...pl>

    > klienci cię nie zjedli ?
    ci byli w trakcie odpalania i testow wiec z przeszlo
    ale sa juz do nich lacza zapasowe wiec nastepny pad netii
    i moga zabierac zabawki, a klient z zapasowego pojedzie
    na szczescie nie przelaczylem nic wiecej na nich

  • 37. Data: 2007-07-10 22:15:40
    Od: Tomasz Śląski <t...@k...org.pl>

    Użyszkodnik Jarek Pudelko napisał:

    > U nas podobnie ostatnimi czasy jest. Jakis miesiac temu link padl na 13h.
    > Wczoraj na 17h :)

    U mnie w oba poprzednie długie weekendy (majowy i czerwcowy) Netia padła i
    zdechła. Leżało odpowiednio 4 i 6 dni. Całe szczęście, że mam oprócz nich
    jeszcze 3 innych peerów z niemal pełnymi tablicami prefiksów, w związku z
    czym awarii nie odczuliśmy. Mało tego - klienci namawiali mnie, żebym tej
    Netii nie naprawiał, bo sieć lepiej chodzi bez tego łącza :P

    --
    TOM TS635-RIPE
    Załoga górki rozrządowej szerokie ma perspektywy,

  • 38. Data: 2007-07-11 06:53:20
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Wed, 11 Jul 2007 00:15:40 +0200, Tomasz Śląski wrote:

> [...]
    > czym awarii nie odczuliśmy. Mało tego - klienci namawiali mnie, żebym tej
    > Netii nie naprawiał, bo sieć lepiej chodzi bez tego łącza :P

    biorąc pod uwage, że płacisz nieco więcej za to łącze niż abonent usługi
    "rok za darmo a następne 2 lata za 49zl brutto miesięcznie", ciekaw jestem
    jak będzie działać usuwanie awarii u w/w klientów...

    --
    futszaK
    0601061867

  • 39. Data: 2007-07-11 07:49:11
    Od: <a...@g...pl>

    > biorąc pod uwage, że płacisz nieco więcej za to łącze niż abonent usługi
    > "rok za darmo a następne 2 lata za 49zl brutto miesięcznie", ciekaw jestem
    > jak będzie działać usuwanie awarii u w/w klientów...

    jak to jak..
    najpierw pierwsze kilkanascie dni - to ta tp niedobra
    potem nastepne kilkanascie dni - to bardzo powazna
    awaria, jutro zaczniemy ja usuwac
    po nastepnych kilku dniach - to byla powazna i
    skomplikowana technicznie awaria, w ramach
    odszkodowania nie zaplacisz nam 49 zł..
    ale to pod warunkiem ze nie "odfajkowali"
    wczesniej ze zamiast jednej byly 3 wtedy
    nie bylo "ciaglosci" i jedynie polowy ab
    mozesz nie placic............

    z doswiadczen ostatnich - bog system tez jest w netii
    co bog system powie jest swiete, nawet jak powie ze
    czarne jest biale to pracownik od tej pory tak ma mowic
    bo system sie nie myli

  • 40. Data: 2007-07-11 13:26:14
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Wed, 11 Jul 2007 09:49:11 +0200, aalf wrote:

    > z doswiadczen ostatnich - bog system tez jest w netii
    > co bog system powie jest swiete, nawet jak powie ze
    > czarne jest biale to pracownik od tej pory tak ma mowic
    > bo system sie nie myli

    oj zatęsknią za futszaczkiem który jako operator, administrator, dział
    rozliczeń, reklamacji, instalator i kasa wpłat w jednym załatwiał sprawe
    sam, od ręki, a w przypadku wątpliwości dla świętego spokoju potrafił
    umarzać miesięczny abonament (oczywiście co bardziej nadużywający tego
    faktu są kierowani z książeczką wpłat do banku)