    Subject: Re: Nie chce zapalić
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <5b239819$0$606$65785112@news.neostrada.pl>
    <pg0dfn$k6v$2@portraits.wsisiz.edu.pl>
    From: Trybun <c...@j...ru>
    Date: Sat, 16 Jun 2018 09:45:44 +0200

    W dniu 2018-06-15 o 15:03, sirapacz pisze:

    > cały czas mam przeświadczenie, że ci kitu nawciskał:)
    > mówiłeś o braku iskry więc musiał kręcić.
    >
    > Gdybyś pomylił się i złączył w jednym punkcie + i masę to miałbyś
    > spawarkę.

    Na logikę biorąc to oczywiście masz rację. Gdyby rzecz dotyczyła samego
    rozrusznika to bym się dokładnie przyglądał detalom w stylu gdzie jaki
    kabel i o co chodzi. Ja jednak byłem zainteresowany tylko układem
    chłodzenia.

    Mógł kitu nawciskać, jasne, ale po co? - Przecie chyba nie po to aby
    mnie naciągnąć na jakąś zawyżoną cenę, bo zapłaciłem tylko za
    przełożenie kabli.. Poza tym ja założyłem dwa kable do górnego bieguna
    rozrusznika, teraz dwa są na dolnym.