  • Data: 2014-09-01 19:12:47
    Temat: Re: Nie ma to jak chmura
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "P.B." <p...@w...pl> wrote in message
    news:xq0nw4ma0f5i.1ah36ahhutj03.dlg@40tude.net...

    > I wszyscy mieli iPhone i MacBooki i trzymali cały ten towar w iCloud? LOL

    Co LOL? Nie mieszkasz w USA, zwłaszcza w Kaliforni, obok Cupertino
    więc to Ci się wydaje nieprawdopodobne...
    Ja mieszkam w USA, z daleka od Kaliforni, a i tak iPhone widzę na
    każdym kroku, w sklepipe, piekarni, firmie, autobusie, na nartach, na plaży.
    Porównaj sobie ilość komputerów Apple w USA/Kalifroni do tego co
    jest w Polsce i dostosuj swoje "LOL" do tego gdzie sprawa miała miejsce:
    nie stosuj polskich standardów do tego co się dzieje w Kaliforni/Hollywood.