  • 21. Data: 2010-07-18 10:46:57
    Temat: Re: Nie tylko balon z opony, s? i inne uszkodzenia ...
    Od: Adam 'Chloru' Drzewososki <k...@c...net>

    Dnia 18.07.2010 Pszemol <P...@P...com> napisał/a:
    > Je?li aluminiowe to ju? pr?dzej rozumiem, ale mimo wszystko du?o.
    > Swoj? drog? nie wiedzia?em ?e one si? gn? od uderze? - pr?dzej
    > powinny p?ka?.

    Aluminiowa felga (OEM Hondy) po trafieniu w kraweznik tak, że rant
    wywinal sie jak chiński precelek oraz do wymiany byla w efekcie
    dodatkowo maglownica, dał się wyprostowac w porządnych warsztacie, nie
    pekl i przejeździł ładnych kilkadziesiąt kkm zanim sprzedałem auto.

    Chloru ** XU10J4RS ** chloru at chloru net

  • 22. Data: 2010-07-18 10:56:37
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    Adam 'Chloru' Drzewososki wrote:

> [...]
    > dodatkowo maglownica, dał się wyprostowac w porządnych warsztacie, nie
    > pekl i przejeździł ładnych kilkadziesiąt kkm zanim sprzedałem auto.

    W pierwszej chwili tez myślałem o prostowaniu w porządnym zakładzie, ale w ASO
    powiedzieli, że moga byc mikropęknięcia i wystarczy wjechac w dziurę i felga
    może się rozlecieć. Pewnie gdybym wolno jeździł, nie miałbym z tym problemu, ale
    co jeśli mi się zachce szybciej jechac, wlecę w dziurę i felga się rozleci? wolę
    miec pewność, że wszystko będzie ok.

    --
    Kacper Potocki vel Katanka
    PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!

  • 23. Data: 2010-07-18 12:02:17
    Temat: Re: Nie tylko balon z opony, są i inne uszkodzenia ...
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "CUT" <C...@C...pl> napisał w wiadomości

    > Tak tylko fabryczny reflektor (np Valeo) świeci kilka razy lepiej niż
    > jakaś podróba (np DEPO który kosztuje średnio 30% ceny oryginału). Ale jak
    > ktoś lubi być cwany to niech "oszczędza" ;)
    > PS. Pomijam sytuacje w których zakup oryginalnego reflektora wiąże się ze
    > szkodą całkowitą ;p

    XC60 fabrycznie ma montowane lampy DEPO

    --
    Picasso

  • 24. Data: 2010-07-18 12:25:52
    Od: Karthoon <k...@g...com>

    On 18 Lip, 09:54, "Katanka" <k...@i...pl> wrote:

    > Tak, to prawda. Od czasu do czasu uwielbiam ostrzej pojechać, ale też uważam, że
    > jeżdżę bardzo bezpiecznie.

    Jak każdy kierowca w PL. Łącznie z tymi, którzy skończyli "bezpieczną"
    jazdę na cmentarzu.

  • 25. Data: 2010-07-18 12:39:17
    Od: Adam 'Chloru' Drzewososki <k...@c...net>

    Dnia 18.07.2010 Katanka <k...@i...pl> napisał/a:

> [...]
    > co jeśli mi się zachce szybciej jechac, wlecę w dziurę i felga się rozleci? wolę

    W dobrym warsztacie wyprostowali a felga przezyla jeszcze kilka
    pojeżdżawek i wiele km mało delikatnej jazdy. Oczywiście nowa felga
    powinna byc lepsza niz taka po prostowaniu ale jezeli nie ma widocznych
    sladow a Ty dodatkowo nie czules tego az tak bardzo to mam wrazenie, ze
    Twoje ASO rąbie Cię na AC.

    Chloru ** XU10J4RS ** chloru at chloru net

  • 26. Data: 2010-07-18 12:43:36
    Temat: Re: Nie tylko balon z opony, sš i inne uszkodzenia ...
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 17 Jul 2010 19:54:32 +0200, CUT wrote:

    >Tak tylko fabryczny reflektor (np Valeo) świeci kilka razy lepiej niż

    No i to jest argument, ale niekoniecznie za tym zeby je z AC
    wymieniac.

    >PS. Pomijam sytuacje w których zakup oryginalnego reflektora wiąże się
    >ze szkodą całkowitą ;p

    Na takie auta nie ma AC, a jesli jest .. to w sumie czemu nie ?
    Tez wyplata ..

    J.

  • 27. Data: 2010-07-18 12:50:55
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2010-07-18 12:25, Karthoon pisze:

    > Jak każdy kierowca w PL. Łącznie z tymi, którzy skończyli "bezpieczną"
    > jazdę na cmentarzu.

    dowcip stary jak motoryzacja: "tu leżą Ci, co mieli pierwszeństwo..."
    :)

    --
    venioo
    Xantia X2 Break 1,9TD Magma-Rot -PMS

  • 28. Data: 2010-07-18 12:55:52
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2010-07-18 10:56, Katanka pisze:
> [...]
    > miałbym z tym problemu, ale co jeśli mi się zachce szybciej jechac,
    > wlecę w dziurę i felga się rozleci? wolę miec pewność, że wszystko

    LOL!!! Mikropekniecia to moga od prawie wszystkiego sie pojawic,
    poczynajac od zmiennych warunkow atmosferycznych po niedelikatne
    obchodzenie sie z felga - ASO robilo badania mikroskopowe ze tak twierdzi???
    Watpie, a po tym tekscie tez watpie w ich fachowosc, ale sciemniacze
    to sa niezli...

  • 29. Data: 2010-07-18 13:27:04
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

    W dniu 2010-07-17 10:14, Katanka pisze:
    > No i wczoraj ASO mnie nieco przeraziło :) Dałem oponę z balonem do
    > wymiany, a przy okazji powiedzialem że mają wszystko sprawdzić, bo
    > pierdzielnąłem zwłokami auta o glebę. No i zaczęli sprawdzać, co jeszcze
    > mnie czeka:
    >
    > - dwie felgi przednie są kwadratowe i do wymiany. Prostowanie nic nie da.

    Wala scieme. Pisales,ze jechales na tych felgach ponad 200km/h, na
    pokrzywionycg to bys raczej czul, ze sa krzywe.

  • 30. Data: 2010-07-18 15:01:34
    Od: to <t...@a...xyz>

    Katanka wrote:

> [...]
    > miałbym z tym problemu, ale co jeśli mi się zachce szybciej jechac,
    > wlecę w dziurę i felga się rozleci? wolę miec pewność, że wszystko

    To wymień od razu całe auto. Na elementach nośnych też mogą być
    mikropęknięcia, wpadniesz w dziurę, rozleci się i co wtedy? ;)

    --
    ignorance is bliss