  • 11. Data: 2016-12-11 03:49:15
    Temat: Re: Nie wytrzymię jak się nie czepnę... Znów... (czyściwo w TME)
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    news:122ab46b-bc12-454c-959f-3271048a7b1a@googlegrou
    ps.com...
    W dniu niedziela, 11 grudnia 2016 00:36:33 UTC+1 użytkownik HF5BS napisał:

    > Ja wczoraj sfermentowałem dysk...

    To ja już wolę zrobić to z zacierem...

    --
    ...Ja biorę na siebie schody, znajdę je skubane i skopię im poręcz
    tak, że nie będą wiedziały, którędy na górę. (C) Osioł ze Shreka.

  • 12. Data: 2016-12-11 12:29:38
    Od: art <a...@i...com>

    Dnia Sat, 10 Dec 2016 16:21:37 +0100, Grzegorz Niemirowski napisał(a):

    > HF5BS <h...@...pl> napisał(a):
    >
    > Jaki tłumacz, jak to polska firma. Pewnie chodziło o zwiększenie
    > przewodności styków po wyczyszczeniu.

    Ja obstawiam, że autor miał na myśli dobrą penetrację tego płynnego
    środka.

  • 13. Data: 2016-12-11 21:01:30
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    Użytkownik "art" <a...@i...com> napisał w wiadomości

    > Ja obstawiam, że autor miał na myśli dobrą penetrację tego płynnego
    > środka.

    Co wiązało by się zapewne z rozmiękczeniem/rozpuszczeniem osadów i ich
    wypłukaniem...
    Może i tak, ale sformułował to mocno niefortunnie, w sposób sugerujący inne
    znaczenie, właściwość. Albo chciał polepszyć przewodność pokrywających styki
    tlenków, tylko, że elektronicy chyba nie bardzo tego chcą? Bo ja np. nie
    chciałbym, aby tlenek nabrał przewodności, zacznie pylić i mi ścieżki
    pozwiera, dołoj, okis... To już woję jedwabniczka wziąć i delikatnie
    pogładzić po styczkach.

  • 14. Data: 2016-12-13 17:51:11
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    HF5BS <h...@...pl> wrote:

    > http://www.tme.eu/pl/details/contacx-ds_500ml/prepar
    aty-czyszczace-i-konserwujace/cx-80/contacx-duo-spra
    y-500ml/
    > Kliknij na obrazek przedmiotu i przeczytaj pierwszy (zaraz pod zielonym)
    > biały napis na dole puszki...

    Strona bardzo nieprzyjazna komorkom. Co tam jest napisane?

    --
    http://www.chmurka.net/

  • 15. Data: 2016-12-13 18:51:38
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    Użytkownik "Adam Wysocki" <g...@s...invalid> napisał w wiadomości

    aty-czyszczace-i-konserwujace/cx-80/contacx-duo-spra
    y-500ml/

    > Strona bardzo nieprzyjazna komorkom. Co tam jest napisane?

    U dołu są 4 napisy, jeden zielony i 3 białe. Po kolei od trawiastego w
    dół...

    "Preparat stosowany w elektronice"
    "O wysokiej przewodności"
    "Czyści"
    "Rozpuszcza"

    Co można z tego wydedukować? Zwłaszcza drugi (pierwszy biały)...
    Link bezpośrednio do obrazka, wypreparowałem z javascriptu:
    http://static4.tme.eu/products_pics/7/a/0/7a0ee37ae0
    5b2ec1e9279096d6f7d939/high_res_453782.jpg

    Ja wiem, co taki preparat (teoretycznie) może, ale cały czas rozkminiam, "co
    poeta miał na myśli?".
    Co czyści?
    Co rozpuszcza?

  • 16. Data: 2016-12-14 09:59:36
    Od: SW3 <s...@p...fm.invalid>

    W dniu 10.12.2016 o 23:52 <s...@g...com> pisze:

    > Niedawno oglądałem "Katastrofy w przestworzach". Ultraviolet
    > przetłumaczyli jako podczerwień.

    Nic nadzwyczajnego niestety. Ja raz nie wytrzymałem i napisałem do jednej
    stacji, że "at the speed of sound" nie oznacza "z prędkością światła".
    Nawet mi odpisali... że w języku polskim fraza "z prędkością dźwięku" nie
    robi na nikim wrażenia więc użyli takiej która jest fajniejsza.

    --
    SW3
    ----

  • 17. Data: 2016-12-14 11:17:49
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 14 Dec 2016 09:59:36 +0100, SW3
    <s...@p...fm.invalid> wrote:
    > Nawet mi odpisali... że w języku polskim fraza "z prędkością d
    > źwięku" nie
    > robi na nikim wrażenia więc użyli takiej która jest fajniejsza.

    O ja pierdolę (pardon, ale inaczej skomentować tego się nie da), mam
    jednak nadzieję, że nas wkręcasz.

    --
    Marek

  • 18. Data: 2016-12-14 14:55:04
    Od: SW3 <s...@p...fm.invalid>

    W dniu 14.12.2016 o 11:17 Marek <f...@f...com> pisze:

    > O ja pierdolę (pardon, ale inaczej skomentować tego się nie da), mam
    > jednak nadzieję, że nas wkręcasz.

    Nie pamiętam dokładnych sformułowań bo to już dość dawno było a szukać
    maila po archiwach mi się nie chce ale sens odpowiedzi był taki.

    --
    SW3
    ----

  • 19. Data: 2016-12-15 13:21:07
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    > O ja pierdolę (pardon, ale inaczej skomentować tego się nie da), mam
    > jednak nadzieję, że nas wkręcasz.

    Niestety, to się wcale nie tak rzadko spotyka.
    FB chciałem kiedyś podpowiedzieć o jakimś chujku, co to zrobił złośliwy
    skrypt i może im nabroić. To chcieli wiedzieć coś w stylu jakie mam konto.
    Chuj im w dupę, niech zjebią FB, już im nic nie podpowiem, zbuk z polskiego
    oddziału albo grał totalnego idiotę, przy którym Głupi i głupszy to oaza
    mądrości i roztropności, albo takim idiotą był, stawiam na opcję nr 2.
    To jakaś powszechna moda, na lans "i am very stupid". Skoro program, zamiast
    przekazywać informację, przekazuje totalne farmazony, "bo tak fajnie", to ja
    wysiadam, jadę do KRLD, tam jest bardziej przewidywalnie.