  • Data: 2019-11-27 11:11:38
    Temat: Re: Niechciane smsy - Android
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:5ddd68d2$0$557$6...@n...neostrada.
    pl...
    >Człowiek uczy się całe życie.
    >Czy to norma że przychodzi sms i nie można go zablokować żeby więcej
    >nie przeszkadzał?

    ale w jakim senscie ? Zeby telefon od razu wrzucal do kosza ?

    >SMS mam go w wiadomościach a nie sratach czatach fejsukach. Nie
    >używam tego badziewia.

    >Tak wiem... Podałem numer telefonu żeby dostać rabat. Mam powyłączane
    >wszystkie niepotrzebne powiadomienia.
    >Do tej pory w opcjach wiadomości dawało się konkretny numer
    >zablokować

    Gdzie ? Nie pamietam takiej opcji w roznych telefonach ... ale akurat
    na androidzie mozna chyba zmienic aplikacje do obslugi SMS

    >Że bank to robi mogę zrozumieć bo faktycznie mam Aplikację.

    Akurat jedno z drugim nie ma nic wspolnego.
    Ba - banki jakby chcialy uciec od SMS na rzecz komunikacji przez apke.
    Bo to bezpieczniej ... i pewnie taniej :-)

    >Ale tu mowa o sklepie z butami.

    Pozostaje skorzystac z RODO i zarzadac wykreslenia.

    >To jest zaszyte już w systemie?
    >Kurde. Windowsie wróć. Albo czekam z niecierpliwością na telefon z
    >linuxem.

    To sie mozesz nie doczekac.
    Tzn sie w sumie doczekales - Android przeciez na linuksie, ale
    kolejnego gracza nie widac.
    Moze Chinczyki cos zrobia, jak im Trump bedzie za bardzo dokuczal ...
    ale czy to bedzie lepsze ...

    No chyba, ze objawi sie kolejny Linus i stwierdzi, ze on by chcial
    wlasnego Androida zrobic ..

    J.