  • Data: 2019-11-27 11:42:13
    Temat: Re: Niechciane smsy - Android
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:5ddd85c0$0$17363$6...@n...neostrad
    a.pl...
    W dniu 2019-11-26 o 20:27, ToMasz pisze:

    >Ja bym się wku..i i wyrzucił przez okno taki "telefon" ;-)
    >Masz przesrane i godzisz się z tym? ;-)

    A masz inne wyjscie ?

    Ja co prawda tak nie mam ... ciekawe, czy google zna moj numer
    telefonu.
    Staram sie nie podawac i utrudniac wiazanie, ale kto wie ...

    Pisalem kiedys - bylem kiedys w Bydgoszczy ... zaraz mi facebook
    zaczal podsylac mozliwych znajomych z tego miasta.
    Przy czym - FB prawie nie uzywam, na telefonie nawet nie mam, na
    notebooku uzywanym tam nie mam ...
    byc moze logowalem sie na konto pocztowe do onetu, lub bankowe.

    Przekazali do FB ?

    J.