eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyNiemiecka myśl techniczna: pół dniówki na wymianę alternatora! › Re: Niemiecka myśl techniczna: pół dniówki na wymianę alternatora!
    From: Pszemol <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Niemiecka myśl techniczna: pół dniówki na wymianę alternatora!
    Date: Sat, 3 Nov 2018 21:52:45 -0000 (UTC)

    Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> wrote:

    > A ile więcej byłbyś gotów zapłacić kupując nowy samochód, za to żeby któryś
    > tam kolejny właściciel mógł szybciej (taniej/samodzielnie) wymienić część
    > którą trzeba wymienić zazwyczaj po kilkunastu latach używania samochodu?

    Passat jest droższy w USA zarówno od Camry jak i od Accorda a w obu tych
    autach (z podobnych roczników) wymieniałem alternator przed domem na
    parkingu w 30-45 minut bez większego pośpiechu.

    To nie kwestia cany tylko jakiegoś makabrycznego overengineering.
    Ten mój Passat ma w kur&&e i trochę rurek podciśnienia idących po całym
    silniku. Jakaś pompa powietrza dmuchająca do wydechu co się włącza przy
    zimnym silniku... kabli i czujników narąbane po pachy. Otworzysz toyotę lub
    hondę i jest w porównaniu pusta pod maską.