  • Data: 2018-07-17 22:51:05
    Temat: Re: Niezapłacone mandaty
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 17 lipca 2018 21:42:38 UTC+2 użytkownik Uzytkownik napisał:

    > Od pierdolenia to jesteś ty.
    >
    > Powtarzam jeszcze raz.
    >
    > Miał niezapłacony mandat 50zł. US zablokował mu konto w banku oraz
    > wysłał pismo do pracodawcy, że nie wolno mu wypłacić pieniędzy pracownikowi.
    >
    > Do kolegi nie zostało wysłane żadne pismo w tej sprawie. Chciał zapłacić
    > kartą w sklepie i okazało się, że transakcja nie może być zrealizowana.
    > Poszedł wypłacić gotówkę w bankomacie i tam też nie mógł nic wypłacić.
    > Udał się więc do banku i tam tez nie chcieli mu wypłacić, bo US
    > zablokował mu konto. Poszedł do US aby się dowiedzieć o co chodzi i
> [...]

    Proszę Ciebie nie pisz bzdur
    Za 50 zł mandatu to do pracdawcy przyszło by pismo gdzie ma te 50zł+kilka zł odsetek
    przelać i kolega pewnie by nawet nie zauważył że wypłata o pięć dych mniejsza.
    Tak samo jeśli komornik/us wybrałby opcje egzekucji z rachunku- bank dostaje pismo
    ile i na jakie konto ma przelać i jesli sa środki na rachunku to przelać musi i
    przelewa. I tyle
    Przy 50zł te bzdury co wyzej opisywałes to albo bzdury albo kolega z nudów ci przy
    tym biurku naściemniał
    Ps
    Kilka lat temu własnie zapomniałem zapłacić mandatu 50zl(za niemanie DR bodajże)
    Fakt faktem że czekali cierpliwie prawie 2 lata(bo po dwóch latach wtedy mandaty sie
    przedawniały) ale zapłaciłem ok 6zł więcej
    Znaczy kadrowa przez grzeczność zadzwoniła ze pismo dostała i że musi mi ok 56zł
    potrącić
    Z 10 lat temu podobna sytuacja to mi potrącili pięćdziesiąt kilka złotych z nadwyżki
    podatku przy rozliczeniu rocznym= o tyle mniej mi US zwrócił
    Więc historia którą opisałes to albo z brudnego palca wyssana albo ktoś Tobie bzdur
    naopowiadał