  • Data: 2018-07-17 22:49:48
    Temat: Re: Niezapłacone mandaty
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Moim zdaniem (nie musisz się z nim zgadzać) kolega ściemniał.

    Nie ściemniał. Jeździłem wtedy z nim moim autem po urzędach aby załatwić
    tą sprawę.

    Z resztą ja miałem podobną sytuację. Tyle, że ZUS zablokował mi wypłatę
    u pracodawcy i konto firmowe. Konta prywatnego nie zdążyli zablokować,
    bo nie podawałem jego numeru ani do ZUS-u, ani do US. W moim przypadku
    ZUS próbował ode mnie wyłudzić nienależne pieniądze łamiąc przy tym
    kilka punktów prawa i powołując się na ustawę wstecz, czyli powoływali
    się na zapisy ustawy, która weszła później niż obejmował okres rzekomych
    zaległości.

    Kolega niestety popełnił wtedy błąd, bo mając zwrot nadpłaconego podatku
    z US, podał numer konta do przelewu. Stąd US znał numer jego konta
    bankowego i łatwo było im je zablokować. Wtedy jeszcze nie było tak
    łatwo jak teraz urzędom dotrzeć do kont bankowych.

    > Z taki tematem powinien iść do Jaworowicz. :-)

    Może i powinien, ale nie poszedł.