    From: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Niezapłacone mandaty
    Date: Thu, 19 Jul 2018 21:04:54 +0200

    > Napisz nam kto jest Twoim pracodawcom i do jakiej kwoty przelewa.

    Sorki, to ja przelewam :)

    SErio
    > piszę. bo ja przynajmniej 2 razy w tygodniu dostaję do zapłacenia
    > fakture od dhl albo od orange. ostatnio od jakiejś firmy ocieplenia coś
    > tam na 900zł. wszystko ląduje w spamie. jeśli przyjdzie taki sam "nakaz"
    > w formie papierowej - też poleci do kosza.
    > jaką ma pewność że "urząd" to urząd? Bo jest pieczątka i podpis?

    Wszystko co przychodzi mailem ląduje w koszu, zawsze i bez wyjątków.
    To co przychodzi papierowo aby zostało wpisane do bazy przelewów musi
    przejść pewną drogę, kończącą się gustowną firmową pieczątką. Jak nie ma
    pieczątki, to znaczy że albo towaru nie było, albo pomyłka, albo
    cokolwiek innego i papier do wyjaśnienia (nie do kosza).

    Od komornika papier jest specyficzny i zawiera dużo (aż za dużo moim
    zdaniem) danych jednoznacznie potwierdzających jego wiarygodność. Poza
    tym nigdy nie odważył bym się zrobić cokolwiek bez zapytania pracownika
    o co chodzi, nawet pomimo tego, że z takim pismem nie mam już
    praktycznie wyjścia.

    Nie sądzę abyś Ty robił to inaczej.

    Miłego.
    Irek.N.
    ps. właśnie jest wysyp lewych faktur w mailach :) To tak łatwo wyłapać,
    dlaczego państwo nic z tym nie robi, nie rozumiem :(