  • Data: 2018-11-20 00:20:45
    Temat: Re: Niezmienniki pętli
    Od: AK <n...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    On 2018-11-19 23:12, g...@g...com wrote:

    > Dla mnie Scheme jest ostatecznym językiem programowania.

    Nastepny odlot ?

    > Nie rozumiem.
    > Myślałem, że to programowanie robi ze mnie programistę.

    Akurat tu IMHO przedpicsca ma racje.
    Nie mlotek "robi" rzemieslnika, ale wlasnie "warsztat".

    > Jeżeli nie chcesz, to się tego nie ucz.
    > Jeżeli kogoś to zainteresuje, to sobie obejrzy.
    > Akurat ma związek z tematem, który został poruszony
    > (oraz wartość rozrywkową)

    Schizofrenika chcesz przekonac, ze rzeczywistosc to rzeczywistosc?
    Pozyj jeszcze kilka latek, to przekonasz sie ze "kultura" dla chama
    jest dla niego tylko pozywka, a "reality" da schizofrenika jest taka
    sama abstrakcja jak dla nas zycie na Sloncu. Zwyczajnie odpusc.
    Chama i glupca (fir) nalezy bezwzglednie tepic, a schizofrenika
    zostawic i jedynie wspolczuc (schizofrenia tak naprawde jest
    nieuleczalna. Owszem... jest zaleczalna - jak alkoholizm - ale pod
    warunkiem, ze dotkniety ta paskudna choroba sam tego chce).

    O tak. Duzo w tym racji.

    AK