  • 51. Data: 2010-08-18 12:23:16
    Temat: Re: Nikon D95
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    > Z tym, że zdjęcia architektury mogą być zbyt dosłowne, budynek zostanie
    > zdjęty z powierzchni ziemi.

    Mówimy wtedy o walących się liniach.

  • 52. Data: 2010-08-18 12:24:51
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    On 18.08.2010 14:23, Andrzej Libiszewski wrote:

    > Mówimy wtedy o walących się liniach.

    Ale to już pornografia.

    --
    wer <",,)~~
    http://szumofob.eu

  • 53. Data: 2010-08-18 14:04:31
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze Marx:

    > ciekaw jestem w jaki sposob obcujesz z tym magnezem w korpusie. Bo z
    > zewnatrz jest i tak plastik.

    W moim nie ma plastiku.

    > Pisanie ze przed latami 90 bylo lepiej to takie gadanie starego
    > sklerotyka - teraz tez mozna kupic takie rzeczy ale trzeba solidnie
    > zaplacic.

    Wiesz ile kosztował i kosztuje taki wzmacniacz Unitra?

  • 54. Data: 2010-08-18 14:16:18
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <i...@t...hamstera.pl>,
    Mateusz Ludwin nabazgrał:

    > W moim nie ma plastiku.

    O, który aparat dzisiaj jest metalowy na wierzchu? Poza kompaktami,
    tam to się serio czasem zdarza...

    --
    Ostatnio na http://blog.lrem.net/ wymajaczyłem:
    Wykrakałem?

  • 55. Data: 2010-08-18 14:25:22
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze l...@l...localdomain:

    > O, który aparat dzisiaj jest metalowy na wierzchu? Poza kompaktami,
    > tam to się serio czasem zdarza...

    To co to jest to zimne coś z czego zbudowany jest D200?

  • 56. Data: 2010-08-18 15:43:20
    Od: Mateusz Papiernik <m...@m...net>

    W dniu 2010-08-18 16:25, Mateusz Ludwin pisze:
    > To co to jest to zimne coś z czego zbudowany jest D200?

    Eeee, D200 jest zimne? Jeszcze dwa dni temu mialem w rekach... robilo na
    mnie wrazenie takiego samego sztucznego kompozytu na wierzchu jak
    Canonowe 7D, 5DMkII czy 1D i ... Nikonowe D300. Nie wiem, czy D300 jest
    zbudowany identycznie jak D200 pod katem materialow, ale wrazenie robi
    podobne. Moze bylem slepy... w sobote prawdopodobnie znowu bede mial go
    pod reka, specjalnie zwroce uwage.

    --
    Mateusz Papiernik
    m...@m...net, http://www.maticomp.net

  • 57. Data: 2010-08-18 15:56:17
    Od: Mateusz Papiernik <m...@m...net>

    W dniu 2010-08-18 17:43, Mateusz Papiernik pisze:

> [...]
    > zbudowany identycznie jak D200 pod katem materialow, ale wrazenie robi
    > podobne. Moze bylem slepy... w sobote prawdopodobnie znowu bede mial go

    Jest jeszcze opcja, ze to jest stop polakierowany proszkowo.

    http://dl.dropbox.com/u/411992/chassis/7d_back.jpg
    http://dl.dropbox.com/u/411992/chassis/7d_front.jpg

    http://dl.dropbox.com/u/411992/chassis/d200_back.jpg
    http://dl.dropbox.com/u/411992/chassis/d200_front.jp

    Wg zdjec w obu przypadkach wykroj wyglada tak jakby byl na wierzchu i
    nie byl dodatkowo obudowany plastikiem. Niemniej jednak na mnie 7D
    wrazenia metalu nie robi... choc jest wyraznie chlodniejsze niz
    plastikowa 350'tka, tró-metalowo-zimny to on raczej nie jest.

    Zatem: czy ktos moze wie na pewno, jak to wyglada? Czy te aparaty sa
    kryte czyms po wierzchu dodatkowo, czy to tylko lakier na stopie?

    Swietnie, kurde, mam sprzet i nawet nie wiem dokladnie z czego jest
    zbudowany. Wstyd.

    --
    Mateusz Papiernik
    m...@m...net, http://www.maticomp.net

  • 58. Data: 2010-08-18 19:02:54
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze Mateusz Papiernik:

    > Eeee, D200 jest zimne? Jeszcze dwa dni temu mialem w rekach... robilo na
    > mnie wrazenie takiego samego sztucznego kompozytu na wierzchu jak
    > Canonowe 7D, 5DMkII czy 1D i ... Nikonowe D300.

    No jest zimne, aparat leży w temperaturze pokojowej, obiekyw i elementy
    plastikowe (lampa) są neutralne, a metalowa część body jest zimna i wydaje
    specyficzny dźwięk jak się w nią postuka.

    Jest to polakierowane czymś nieregularnym.

  • 59. Data: 2010-08-18 19:12:02
    Od: cichybartko <c...@g...com>

    W dniu 2010-08-18 08:04, Marx pisze:

    > Kup A300
    > ma histogram na zywo, steruje bezprzewodowo lampami, AF ma szybki (choc
    > pewnie Nikonowi nie podskoczy)
    > Uzywany kosztuje 800zl wiec problemu z budzetem ci nie stworzy... ;)
    > :)

    Jeśli chodzi o mnie to mam już jednego klamota, więc teraz chciałbym coś
    małego i funkcjonalnego. Kolejna sprawa która w moim przypadku skreśla
    to Sony to brak sensownego AF na detekcję kontrastu, tam wręcz chyba nie
    ma tej opcji nawet w LV jest tylko ten QAF?
    Poza tym żeby nie było że narzekam to bardzo mi się podoba kierunek jaki
    Sony obrało Nexem, a że mam czym fotografować to sobie spokojnie czekam
    na okazję ;).

    --
    Pozdrawiam,
    Bartko.

  • 60. Data: 2010-08-18 20:49:57
    Od: Mateusz Papiernik <m...@m...net>

    W dniu 2010-08-18 21:02, Mateusz Ludwin pisze:
    > No jest zimne, aparat leży w temperaturze pokojowej, obiekyw i elementy
    > plastikowe (lampa) są neutralne, a metalowa część body jest zimna i wydaje
    > specyficzny dźwięk jak się w nią postuka.

    Masz racje, jest wyraznie chlodniejsza - w 7D tez. Ale do zimna ze
    starej Praktiki to brakuje ;-) W dzwieku roznicy jakos wielkiej nie
    zauwazam. Ale w takim razie zdaje sie, ze trafiles w dziesiatke i
    faktycznie jest to stop, tylko polakierowany.

    > Jest to polakierowane czymś nieregularnym.

    No dokladnie, to by sie zgadzalo :)

    --
    Mateusz Papiernik
    m...@m...net, http://www.maticomp.net