    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: No to czekamy na trupa
    Date: Sat, 3 Nov 2018 07:37:10 +0100
    <1ouuwps3ldo5p$.cj8sft236y8l$.dlg@40tude.net>
    <prf5ra$30q$3@node1.news.atman.pl>
    <5bdc0de4$0$499$65785112@news.neostrada.pl>
    <pri0fm$rmr$8@node2.news.atman.pl>
    <dmtyg3meryxl$.116pyi6yinx8v.dlg@40tude.net>

    W dniu 02.11.2018 o 21:53, J.F. pisze:

    > Ale to nadal nie tlumaczy przyczyn :-)

    Tłumaczuy - poprzedni jakby coś takiego wypłynęło, to by przewalili
    wybory (jak po taśmach u sowy). Ci się nie boją bo im się należy i co
    więcej ich elektrorat uważa tak samo.

    > Zwolnili starych, zeby zatrudnic swoich i dac im mieszkanie w
    > Warszawie ? To by wiecej wyplacili.

    Cwierć bańki to mało, za sam fakt zatrudnienia?

    > Zwolnili starych, bo im ideologcznie nie pasowali, a teraz lapanke
    > robia ?
    >
    > Czy starzy jak sie dorobili mieszkania i emerytury, to sami uciekli?

    Już ci pisałem - skoro w ustawie znalazły się specjalne zapisy
    umożliwiwiające czystkę personalną, to znaczy że ją planowano. Skoro
    planowano, to znaczy że możesz być pewny, że ja wykonano.

    Shrek