    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Nowe pomysły rządu na walkę z pijanymi kierowcami - LOL
    Date: Fri, 10 Jan 2014 09:37:25 +0000 (UTC)

    Użytkownik k...@g...com ...

    > Wiesz dlaczego napisałem 0,00 chociaż sam się z tym nie zgadzam? Bo
    > parę razy w życiu bylem na ostro zakrapianych imprezach. Też się
    > uwaliłem jak małpa, na dodatek tego się nie wstydzę.

    Gratuluje!

    > Po takich
    > imprezach nałogi jak kot z pęcherzem latają do alkomatu, bo zawsze
    > jakiś się znajdzie, i sprawdzają czy mają mniej niż 0,2. Zdychają,
    > srają pod siebie, ledwo łażą, zupełnie jak ja, ale tylko 0,2 się liczy
    > bo będą mogli jechać.

    Po imprezie czy rano nastepnego dnia?
    Bo rano to jestem w stanie uweirzyc ze mozna nie byc pewnym bo nie wiesz,
    czy to co czujesz to po prostu zmeczenie czy alkohol.
    Ale po imprezie?
    0,2 to taki stan w ktorym nie czujesz ze cokolwiek wypiłes, to jest bardzo
    mała ilośc.
    P.S. Rozumiem ze uświadomiłes, ze głupio robią?

    > Jak bym był z gimbazy to bym wierzył w te
    > brednie o kieliszku wina.

    No to przecież mówię, że masz z tym problem ktory przenosisz na innych.
    A ja umiem.
    Pol piwka do obiadu, lampka wina u znajomych bo czestują własnym wyrobem i
    potem spokojnie do domu.
    Jak mnie zatrzymaja - mogę spokojnie dmuchać, bo wiem, ze i tak bedzie 0,0.

    > Tacy jak ja co na co dzień alkohol może nie
    > istnieć pod postacią inną niż dezodorant też się potrafią nawalić jak
    > stodoły. Ale do końca posiadania świadomości nie wsiądą do samochodu i
    > nie pojadą. A jak tracą świadomość to nie są w stanie nic zrobić.

    No i tak ma pewnie 99% normalnych ludzi.

> [...]
    > wsiądzie do samochodu i pojedzie. Alkohol doskonale niszczy uczucia
    > wyższe i wzorce zachowań. Jedynym celem alkoholika jest zdobycie
    > alkoholu i jego zaaplikowanie sobie. 0,00 to przegięcie. Ale 0,05 było
    > by dobre. Ktoś z takim stężeniem jest trzeźwy. Ale taki co się nawalił
    > i następnego dnia sprawdza czy już może pojechać musiałby dużo dłużej
    > dochodzić do siebie. Strach przed wysoką karą niektórych z
    > umiarkowanie zdegradowanymi mózgami odstraszył by od jechania w złym
    > stanie fizycznym i psychicznym jak to ma miejsce przy 0,19 po ostrym

    0,19 to tez praktycznie stan trzeźwości.
    Sprawdz sobie kiedys ile to jest, to nie bedziesz opowiadał takich hisotrii
    o złym stanie fizycznym.
    Można 00, mozna 0,05 tylko po co?
    Ten co chleje i pije i tak pojedzie, natomiast uderzy to w tych wszystkich
    pozostałych, ktorzy umieja rozsadnie i gdzies przez przypadek ich złapią na
    0,1.

    To nie w nich jest problem.
    Prawo trzeba ustawić tak, zeby policjant nie cieszył sie ze złapał takiego
    z minimalna ilościa (na granicy) tylko zeby łapał tych wysokoprocentowych,
    rzeczywiścieni bezpiecznych.
    A złapanie takeigo niskorpocentowego ułatwia zycie tym chlejącym, bbo
    wyłącza taki patrol z działania na kilka godzin.

    > Nie piszę o takich jak ten tramwajarz.

    No własnie. Ale na bazie wydarzen kamienio-tramwajowych chcesz scigac
    zupełnie inna grupę kierowców...