    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Nowe pomysły rządu na walkę z pijanymi kierowcami - LOL
    Date: Fri, 10 Jan 2014 09:37:25 +0000 (UTC)
    <lama7q$ssd$1@news.task.gda.pl> <lamaij$hmn$8@dont-email.me>
    <3...@g...com>
    <X...@1...0.0.1>
    <9...@g...com>
    <X...@1...0.0.1>
    <e...@g...com>
    <X...@1...0.0.1>
    <a...@g...com>
    <X...@1...0.0.1>
    <a...@g...com>

    Użytkownik k...@g...com ...

    > Ty wymyśl jak eksterminować alkoholików jak chcesz ich bronić. Czy ja
    > i miliony innych nie jeżdżących nigdy po alkoholu w jakiś sposób
    > zasłużyliśmy sobie na poniżające nas sprawdzanie na zawartość
    > alkoholu?

    Piszesz "nas" a masz na mysli siebie.
    Mnie nie poniża dmuchanie a tez nachalny nie jezdze.
    Poniża mnie czasami, jak policjant robi ze mnie głupka ale akurat dmuchanie
    nie.
    Bo rozumiem, ze ono nie jest po to aby zrobic mi na złość tylko po to aby
    wyłapać pijaków.
    cieszyłbym się bardziej gdyby było po to aby wyłapać tych rzeczywistych
    pijaków a nie po co aby sprawdzic czy nie jestem wczorajszy i czy nie mam
    0,25 ale ty chcesz zeby nagonka na tych granicy była jeszcze wieksza bo
    proponujesz 0.

> [...]
    > kontroli sprawdzić czy urządzenie działa. Tak samo w czasie przeglądu
    > ma to być sprawdzone. Jeśli nie działa zabierany jest dowód
    > rejestracyjny a urządzenie idzie do ekspertyzy czy samo się popsuło
    > czy zostało celowo uszkodzone. Przy celowym uszkodzeniu konsekwencje
    > do ustalenia. Na taki układ mogę iść. Oczywiście taki kierowca co się
    > u niego sygnalizator świeci jest w pierwszej kolejności zatrzymywany i
    > sprawdzany. Urządzenie musi współpracować z innymi systemami typu
    > kamery monitoringu albo bramki do zbierania opłat.

    Czyli jakies proste alkotesty za 10 zł sa be a to jest cacy.
    A jaka wioze pijanego i on bedzie wydychał to co?

    P.S. 10zł zapłacic z własnej kieszeni to nikt nie chce, ale miliard z
    budzetu to juz spoko. A skąd ten miliard?