  • Data: 2014-01-10 21:09:39
    Temat: Re: Nowe pomysły rządu na walkę z pijanymi kierowcami - LOL
    Od: KS <"mekar[wytnijto]"@vp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-01-10 16:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik KS "mekar[wytnijto]"@vp.pl ...

    > Nie prosze o bajdurzenie i przypuszczenia. Napisałeś, że poznałes, do
    > czego są zdolni alkoholicy czynni zawodowo. Wiec pytam, do czego? Ale
    > konkretne przykłady a nie "byc moze".

    To nie bajdurzenie i nie przypuszczenia tylko fakt na przykładzie mojego
    kolesia. Podam jeden przykład.
    Koleś około 10 lat jeździł prywatnie i zawodowo osobówką z 0,2-2
    promilami. Tak przypuszczam że tyle miewał. Do 1,5 promila nie było
    widać że jest wypity. Gorzej wyglądał gdy był trzeźwy. Na trzeźwo bał się
    prowadzić. Miał przerwy w piciu, ale częściej był zawsze wypity. Nigdy
    nie miał wypadku, ani nikt w niego nie wjechał. Miewał jakieś
    przypadkowe kontrole, ale z racji tego że był zawodowym strażakiem,
    śmigało mu się.
    Jego kariera skończyła się gdy po mieście jechał na światłach drogowych,
    a pomiar wykazał 3,5 promila. Z takim wynikiem juz go ujebali i poszedł
    na wcześniejszą emeryturę.

    --
    Krzysiek
    http://niewygodne.info.pl/index.htm