  • 171. Data: 2014-01-10 11:09:56
    Temat: Re: Nowe pomysły rządu na walkę z pijanymi kierowcami - LOL
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-01-10, KS <"mekar[wytnijto]"@vp.pl> wrote:

> [...]
    > "kilometr".
    > W rodzinie, blisko, miałem alkoholika i mój bliski kumpel z którym znam
    > się od gówniarza też był/jest alkoholikiem, któremu rozpadła się
    > wspaniała rodzina. Przez około 15 lat te ich stany znałem na wylot.
    > Poznałem do czego alkoholicy czynni zawodowo są zdolni. W pale się
    > normalnemu człowiekowi nie mieści.
    > Miałem też wgląd w materiały które sporządzali na terapiach.
    > Oczywiście to co napisałem mastiemu że gdy planuje pić to świadczy że
    > jest alkoholikiem, powinno być opatrzone tym ;) Ale takie są faktyczne

    No to trzeba bylo opatrzyc. Nazywanie kogos alkoholikiem tylko dlatego, ze
    umawia sie ze znajomymi na piwo czy wodke, wypija kieliszek wina do obiadu
    czy piwo w upalny dzien jest najzwyklejszym kretynstwem. A ze takie zapiski
    sa? To jedno z wielu zachowan ktore okresla czy ktos jest alkoholikiem.
    Widac Francja i Niemcy to sami alkoholicy...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 172. Data: 2014-01-10 11:31:39
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 10 Jan 2014 10:59:26 +0100 osobnik zwany KS napisał:

    > Ja za specjalistę się nie uważam. Ale w realu alkoholika rozpoznam na
    > "kilometr".

    ROTFL

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 173. Data: 2014-01-10 12:00:43
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik AZ a...@g...com ...

    > Zaproponuj swoim znajomym alkoholikom terapie!

    :)))
    To juz nawet nie bede wspominał o Francuzach czy Włochach ktorzy potrafią
    mieć piwniczke w domu.
    Musiałbym im od razu psychologa do domu przywieźć.

  • 174. Data: 2014-01-10 12:00:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik KS "mekar[wytnijto]"@vp.pl ...

    > Poznałem do czego alkoholicy czynni zawodowo są zdolni. W pale się
    > normalnemu człowiekowi nie mieści.

    Do czego?

  • 175. Data: 2014-01-10 12:02:05
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 10.01.2014 00:38, k...@g...com pisze:
    /.../
    > Wiesz dlaczego napisałem 0,00 chociaż sam się z tym nie zgadzam?

    Niech mi ktoś przetłumaczy co ten człowiek wypisuje?

  • 176. Data: 2014-01-10 12:16:02
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-01-10, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    >:)))
    > To juz nawet nie bede wspominał o Francuzach czy Włochach ktorzy potrafią
    > mieć piwniczke w domu.
    > Musiałbym im od razu psychologa do domu przywieźć.

    Wszedzie alkoholicy :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 177. Data: 2014-01-10 14:58:09
    Od: KS <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2014-01-10 12:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik KS "mekar[wytnijto]"@vp.pl ...

    > Do czego?

    A do tego że przykładowo ten tramwajarz z Łodzi od 10 lat mógł nachlany
    prowadzić i tak się tajniaczył że nie wzbudzał podejrzeń.

    --
    Krzysiek
    http://niewygodne.info.pl/index.htm

  • 178. Data: 2014-01-10 15:27:14
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 10 Jan 2014 14:58:09 +0100 osobnik zwany KS napisał:

    > A do tego że przykładowo ten tramwajarz z Łodzi od 10 lat mógł nachlany
    > prowadzić i tak się tajniaczył że nie wzbudzał podejrzeń.

    bez kozery powiedz pińcet

  • 179. Data: 2014-01-10 16:00:38
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik KS "mekar[wytnijto]"@vp.pl ...

    > A do tego że przykładowo ten tramwajarz z Łodzi od 10 lat mógł nachlany
    > prowadzić i tak się tajniaczył że nie wzbudzał podejrzeń.

    Nie prosze o bajdurzenie i przypuszczenia.
    Napisałeś, że poznałes, do czego są zdolni alkoholicy czynni zawodowo.
    Wiec pytam, do czego? Ale konkretne przykłady a nie "byc moze".

  • 180. Data: 2014-01-10 17:57:00
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello masti,

    Friday, January 10, 2014, 3:27:14 PM, you wrote:

    > bez kozery powiedz pińcet

    Bez Kozery...

    --
    Best regards,