  • 11. Data: 2012-05-28 21:25:58
    Temat: Re: Nowe propozycje PO
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Zobaczyli, ze z fotoradarow gowno wplywa i jeszcze umocza na tych nowych ;)

    Jestes przekonany, ze to ONI umocza? Bo cos mi sie zdaje, ze to my
    wszyscy umoczymy, ONI natomiast wezma z naszych podatkow na finansowanie
    partii politycznych.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 12. Data: 2012-05-28 21:43:44
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Artur Maśląg wrote:
> [...]
    5706,PO_proponuje__Mamy_jezdzic_wolniej_i_zlikwidowa
    c_zielona.html

    > Jeżeli chodzi o limity prędkości to jak najbardziej jestem za
    > przywróceniem tych, które były, jestem za pozostawieniem zielonych
    > strzałek, a co do nakładania kary na właściciela (chyba raczej
    > użytkownika) to jestem jak najbardziej za, ponieważ absurdem jest
    > możliwość wymigiwania się sprawców od stosownych kar, a mało kiedy
    > sytuacja naprawdę wygląda tak, że nie wiadomo kto prowadził.
    > Przy okazji jestem za uszczelnieniem systemu, ale jakoś o tym
    > pismaki nie wspominali.

    imho należy też wprowadzić ubezpieczenie OC KIEROWCY a nie samochodu.

    bo kretyńskei jest gdy posiadać z kilku samochodów musi płacić za każdy choć
    jechać może tylko jednym naraz

  • 13. Data: 2012-05-28 21:51:21
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    >Uważam, że limity
    > powinny być takie, jakie są przyjęte w innych krajach, bez cudowania,
    > kombinacji, wprowadzania ludzi w błąd i zbędnych wydatków z naszych
    > podatków.

    Czyli ile, bo na autostradach w europie jest od 100 do 130 ?
    140 to takie cudowanie ?

    sz.

  • 14. Data: 2012-05-28 22:04:32
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-05-28 21:51, szufla pisze:

    > Czyli ile, bo na autostradach w europie jest od 100 do 130 ?

    W większości jest 130, bądź mniej. Podobnie jak z ekspresówkami.

    > 140 to takie cudowanie ?

    Owszem, podobnie jak 50/60 w zależności od pory dnia...

  • 15. Data: 2012-05-28 22:19:17
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 28 May 2012 22:04:32 +0200, Artur Maśląg napisał(a):
    > W większości jest 130, bądź mniej. Podobnie jak z ekspresówkami.

    > Owszem,

    Ale co w tym cudowanego ? Ze ktoch chce szybiej niz 130, czy ze w ogole
    chce jakies limity ?

    >podobnie jak 50/60 w zależności od pory dnia...

    A tu sie zgodze - dzien, wszytko widac - 50, noc, ciemno, pijacy wracaja z
    dyskoteki lub pracy - to 60. Gdzie tu sens, gdzie logika ?
    Wprowadzic rowno 60, a na drogach krajowych w terenie zabudowanym 80 :-)

    J.

  • 16. Data: 2012-05-28 22:31:58
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2012-05-28 19:44, Artur Maśląg pisze:

    > Jeżeli chodzi o limity prędkości to jak najbardziej jestem za
    > przywróceniem tych, które były,

    IMO bzdura kompletna

    > jestem za pozostawieniem zielonych
    > strzałek,

    mogą być

    > a co do nakładania kary na właściciela (chyba raczej
    > użytkownika) to jestem jak najbardziej za,

    No właśnie chcą karać właściciela a nie użytkownika. Co w sytuacji gdy
    pożyczyłem samochód, znajomy popełnił wykroczenie ale nie poczuwa się do
    odpowiedzialności? Hmm? Wychodzi na to, że każe się za posiadanie
    samochodu a nie za popełnianie wykroczeń.

  • 17. Data: 2012-05-28 22:32:26
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-05-28 22:19, J.F. pisze:

    > Ale co w tym cudowanego ? Ze ktoch chce szybiej niz 130, czy ze w ogole
    > chce jakies limity ?

    Limity są powszechne - nawet w Niemczech, gdzie na części autostrad
    niby można gnać ile "fabryka dała". Te limity są 130, bądź mniej...

    > A tu sie zgodze - dzien, wszytko widac - 50, noc, ciemno, pijacy wracaja z
    > dyskoteki lub pracy - to 60. Gdzie tu sens, gdzie logika ?

    Ano nie ma.

    > Wprowadzic rowno 60,

    Obawiam się, że ze względu na bezpieczeństwo pieszych to
    nierealizowalne.

    > a na drogach krajowych w terenie zabudowanym 80 :-)

    W wielu miejscach na terenie zabudowanych prędkość jest podniesiona.

  • 18. Data: 2012-05-28 22:33:52
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2012-05-28 22:31, PlaMa pisze:

    > odpowiedzialności? Hmm? Wychodzi na to, że każe się

    *karze

  • 19. Data: 2012-05-28 22:37:15
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    > IMO bzdura kompletna

    Rzekł troll-anonim bez grama uzasadnienia.

    > No właśnie chcą karać właściciela a nie użytkownika.

    Zdaje się, że nie bardzo wiesz o co chodzi.

    > Co w sytuacji gdy
    > pożyczyłem samochód, znajomy popełnił wykroczenie ale nie poczuwa się do
    > odpowiedzialności?

    Twój znajomy, Twój problem.

    > Hmm? Wychodzi na to, że każe się za posiadanie
    > samochodu a nie za popełnianie wykroczeń.

    Nie, nie wychodzi na to.

  • 20. Data: 2012-05-28 22:39:37
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > W większości jest 130,
    W nie takiej znacznej wiekszosci
    > bądź mniej.
    No wlasnie i tu powinien byc w/g ciebie problem. Ile powinno byc w PL?:)
    > Owszem, podobnie jak 50/60 w zależności od pory dnia...
    Najwieksze cudowanie w PL to jazda na swiatlach przez caly rok, moze
    dostosujmy sie do wiekszosci :)

    sz.