eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetNowy piec czy poszukać wśród poleasingowych i wymienić graty? › Re: Nowy piec czy poszukać wśród poleasingowych i wymienić graty?
    Subject: Re: Nowy piec czy poszukać wśród poleasingowych i wymienić graty?
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    From: z <...@...pl>
    Date: Tue, 22 Oct 2019 09:41:31 +0200

    > Nie da się. Masz tam typowo 3 wiatraki - zasilacz, procek i grafika, bez
    > żadnego zastanowienia się nad ciszą. Ale jak sam złożysz, to jest
    > szansa. Dalsze wyjaśnienia jeśli wyrazisz zainteresowanie.

    Wyciszenie zasilacza może być trudne. Dlatego kupowałem nowy silentium
    czy jakoś tak. 200 zł

    Wentylatory na procesorze możesz dobrać albo obniżyć ich obroty
    regulatorem za parę złotych. _Patrzysz na temperatury i kombinujesz_.
    Dzisiejsze Intele bardzo mało się grzeją. To już inne czasy.

    Co prawda nie gram ale zawsze udawało mi się zamontować do grafiki
    maksymalnie duży bezgłośny wentylator (zawsze mam w pogotowiu regulatory
    obrotów)

    Najgłośniejszym urządzeniem w moim blaszaku jest HDD jako magazyn danych