  • Data: 2017-03-28 23:07:30
    Temat: Re: Nowy polski samochód za jedyne 229 tys... USD :-)
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dokad jak napisales doi inwestorow prywatnych nic mi do tego. Gorzej jak by oparli
    dzialalnosc na groszu publicznym. Niemniej jednak jezdzacy samochod pokazali. Jak sa
    uczciwi, a nie mam powodow uwazac ze nie sa, to zycze im zeby sie udalo i zeby
    zarobili ciezarowke kasy. Mnie pomimo ze takiego samochodu z przyczyn oczywistych nie
    kupie w przypadku powodzenia ich pomyslu tez cos by kapnelo. Wiek emerytalny sie
    zbliza i musi ktos na moja emeryture pracowac jak ja pracowalem na czyjas.