eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyRe: Nowy rodzaj wciskania w fotel › Re: Nowy rodzaj wciskania w fotel
  • Data: 2018-12-09 01:57:13
    Temat: Re: Nowy rodzaj wciskania w fotel
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Sat, 8 Dec 2018 21:31:08 +0100, Shrek napisał(a):

    > W dniu 08.12.2018 o 20:49, Pszemol pisze:
    >> https://twitter.com/Tesla/status/1071063180829372416
    >
    > Ile razy pod rząd tak można zanim zabezpieczenia odetną?
    >
    > BTW - niech będzie 2000kg v=30m/s czyli 110km/h
    >
    > Ek=(mv^2)/2=(2000*30*30)/2=900kJ to jest 0,25kWh. Teoretycznie można by
    > tak ze 300 razy, a z rekuperacją to pewnie z 500. Jestem pewien że
    > praktyka jebie toerię, ale w sumie czemu? Temperatura napewno.

    Tesla ma dość wymyślny układ chłodzenia, z pompowaniem cieczy chłodzącej
    (chyba zwykły glikol) przez środek silnika elektrycznego, przekładnie i
    oczywiście baterie.
    I ma do pozbywania się tego całkiem znajomo wyglądające chłodnice :)

    Więc sądzę że całość jest przygotowana do pracy praktycznie cały czas na
    maksymalnej mocy i tu nic się nie powinno dziać.

    > jeszcze? Ciekawe ile to w kilometrach wychodzi, nie chce mi się liczyć,
    > ale może ktoś 500 razy od zera do 100 i razy dwa, bo drugie tyle na
    > hamowanie.

    Obawiałbym się chyba bardziej o opony ;)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: