  • Data: 2016-12-11 00:44:24
    Temat: Re: Numeracja 12 397 5xxx, VoIP czy tradycyjna centrala POTS?
    Od: "HF5BS" <h...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:slrno4p3j8.ds1.jaros@falcon.lasek.waw.pl...

    > Żeby się nie zgubił, skoro przypisany?

    Jak przypisany, to się nie zgubi.

    > No właśnie, trzeba iść do innej bramki, bo ta nie wygląda obiecująco.
    > Narzucanie nadmiernego porządku nie jest wskazane. W innych sytuacjach

    Nigdy bym nie śmiał musztrować ludków...

    > (np. w Usenecie) niektórzy korzystają z możliwości i wypisują od razu
    > w nagłówchach (czy naczółkach) imię i nazwisko. Jednak nie wszyscy to
    > robią, nie wszyscy chcą. W telefoniarstwie stosowanym przypisywanie
    > numeru do czegokolwiek jest coraz mniej potrzebne i mniej uzasadnione.
    > Plany numeracji powinny to respektować, rozlużniać podziały, a nie
    > usztywniac je.

    Ale nie mogą prowadzić do wolnej amerykanki, bo zaraz jakieś chuje podłapią,
    a bez jakiegoś choćby niewielkiego uporządkowania nie da się rozkminić, czy
    to coś "zdrowego", czy ktoś ludzi w ciula robi, bo znalazł gdzieś głęboko
    dziurę stu numerów, wciska tam swoje premium 20PLN/min i skapuj się Waść, że
    wali abonenta w dupę bez wazeliny.
    Chodzi mi o to, abym nie musiał pół życia zastanawiać się, "z czym to się
    je", jak to ugryźć, czy mam się bać, itd. Już i tak dopiero co był poruszany
    wątek, jak szmatławce straszyły w typie "jeśli zadzwoni do ciebie 895xxxxxx,
    to nie oddzwaniaj, to to 20 zyla za minutę". Chcę wiedzieć, czy mam
    posłuchać, co piszą, bo nie zawsze bajdurzą, czy mam ich zwyczajnie,
    wyśmiać. A wolno mi ich zjebać, jak podniosę zarzut prawdziwy.

    --
    ...Ja biorę na siebie schody, znajdę je skubane i skopię im poręcz
    tak, że nie będą wiedziały, którędy na górę. (C) Osioł ze Shreka.