    From: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: O badziewności precyzji
    Date: Sat, 14 Apr 2018 18:54:21 +0200

    On 4/8/2018 9:30 PM, Grzegorz Kurczyk wrote:
    > uzdrawiało sytuację ale oczywiście na krótko. Skręciłem płaskoszczypkami
    > każdą nóżkę scalaka o jakieś 20..30 stopni (coś jak śmigło) i problem
    > się rozwiązał na tyle, że układ już do mnie nie wrócił.

    Nie działa :) Salak wypada jak wypadał. Prawie na pewno kielich przestał
    być sprężynujący. Ostatnio miałem wpadke z podstawką ZIF ktora nie
    kontaktowała. Jakaś epidemia albo spisek ...

    Nie potrafie znaleźc szczypiec robiących "pofalowanie" na nogach
    scalaka, więc zrobiłem je ręcznie dla kilku najbardziej
    problematycznych. To na razie jedyna i kiepska metoda. Zalewać cyną nie
    chcę.