  • Data: 2016-10-20 20:06:32
    Temat: Re: OC/AC 2015 24oo OC/AC 2016 37oo
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-10-20 o 20:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Liwiusz l...@b...tego.poczta.onet.pl ...

    > Czyli te wszystkie znizki to w sumie pic na wode, skoro nie wiadomo od
    > czego liczone. :)

    No, liczone są od jakiejś stawki wyjściowej.
    Dany samochód, w danym powiecie, u danego typu kierowcy kosztuje 1000. I
    od tego ten, kto ma więcej zniżek, płaci mniej, a kto ma zwyżki, płaci
    więcej.
    Za rok okazuje się, że jednak te subaru w wersji sportowej w Garwolinie
    i kierowców 25-30 lat to jednak często wypadki powoduje, więc
    ubezpieczyciel powiększa stawkę do 2000...

    --
    Liwiusz