eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyORLEN rusza z budową własnej sieci ładowarek elektrycznych w Polsce › Re: ORLEN rusza z budową własnej sieci ładowarek elektrycznych w Polsce
    Subject: Re: ORLEN rusza z budową własnej sieci ładowarek elektrycznych w Polsce
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: Poldek <p...@i...eu>
    Date: Tue, 23 Jan 2018 13:35:40 +0100

    W dniu 2018-01-23 o 12:26, RadoslawF pisze:

    > Gdzieś na trasie gdzie można stanąć za darmo może i owszem.
    > W miastach gdzie stawia się pierwsze ładowarki pięć groszy
    > to zawsze mniej niż 3zł za godzinę.

    No to szlaban przed wjazdem na miejsce do ładowania i bilet, taki jak na
    parkingach w galeriach. Opłata za postój bez ładowania ustawiona na
    odpowiednim poziomie, zniechęcającym do stania i nie nieładowania.

    A jeśli chodzi o parkowanie na miejscu przy kompresorze na stacji
    benzynowej, to już kupiłem sobie pompkę w Lidlu i pompuję koła
    samodzielnie, bo przekonałem się, że nie można polegać na kompresorach
    przy stacjach benzynowych, gdyż często te miejsca są zajęte przez ludzi
    uważających się za sprytniejszych od innych.