    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: [OT] Czy obecne odnawialne źródła energii nie mają sensu?
    Date: Sun, 30 Nov 2014 18:28:27 +0100
    <4...@g...com>
    <m5el08$67q$1@node1.news.atman.pl>
    <a...@g...com>
    <m5evir$gbm$1@node2.news.atman.pl>
    <9...@g...com>
    <m5f2d2$ja4$1@node2.news.atman.pl>
    <4...@g...com>
    <m5f53t$m9s$1@node2.news.atman.pl>
    <9...@g...com>
    <m5f8mp$q09$1@node2.news.atman.pl>
    <6...@g...com>

    On 2014-11-30 17:48, Iguan_007 wrote:

    > Jasne. W miastach jest swieze powietrze bo tak pasuje do Twojej wizji swiata. Nawet
    nie wysilisz sie zeby w Google zapytanie wpisac bo WIESZ ze masz racje.

    To sprawdź może co głównie zanieczyszcza powietrze w Warszawie -
    podpowiem ci, ze jesteś na dobrej grupie;)

    > Mysle, ze wola turbine.

    To jedź i zaproponuj im likwidację Elektrowni i kopalni w zamian za
    turbinę na Widawce - myślę, że może znajdzie się zatrudnienie dla trzech
    osób (główny energetyk, stróż nocny i stróż dzienny) i da się tym
    przyczepę kempingową zasilić.

    > Kawalek sobie zbudowalem - mam panele na dachu. Nie lubie placic wysokich
    rachunkow.

    Gratuluję. A ile megawatogodzin już sprzedałeś do systemu energetycznego?

    > Chca miec prace. I chca miec prad. Ale czy akurat chca miec dymiacy kombinat to
    nie wiem. A skad czerpiesz swoja pewnosc, ze chca? Pytales ich czy kolejna prawda
    objawiona wybranym?

    Akurat w Bełchatowie nie mam znajomych, ale w Kozienicach tak. I
    zapewniam cię, że jakbyś im zaproponował likwidację elektrowni, to w
    najlepszym wypadku wzięliby cię za wariata. A jakby się zorientowali, że
    ty tak na poważnie, to by cię po prostu pogonili w diabły. Znaczy że
    jednak chcę mieć tą elektrownię.

    > To moze doczytaj do trzeciego? Dasz rade.

    A po cholerę, skoro z pierwszego widać, że to bajki. Raz że pisane przez
    "Instytut Energetyki Odnawialnej (IEO) na zlecenie Związku Pracodawców
    Forum Energetyki Odnawialnej (ZP FEO)", więc co mają napisać, że solary
    ssą?

    Ale niech ci będzie - lookamy w trzeci akapit - 45% Polaków chce sobie w
    swoich domach zakładać odnawialne źródła energii, jak - skoro w domkach
    jednorodzinnych i szeregowych mieszka raptem 46,3% Polaków?

    > Masz jakis konkretny powod (inne badanie?) zeby odrzucic te wyniki czy po prostu
    nie nie pasuja do Twojej wizji swiata?

    Tak, mam zdrowy rozsądek. Według tego artykułu "Zainteresowanych
    inwestycjami w tym sektorze jest 45 proc. badanych, a 21 proc. chce
    sfinalizować inwestycje w przydomowe, odnawialne źródła energii w ciągu
    maksymalnie 2 lat."

    Czyli obrazowo mówiąc 97,2% właścicieli domków jednorodzinnych bądź
    szeregowych jest zainteresowanych inwestycjami w przydomowe, odnawialne
    źródła energii a 45,5% zamierza je sobie postawić w ciągu dwóch lat!
    Czyli marketingowy bełkot, w który nie uwierzy nikt o IQ większym niż
    rozwielitka.

    Shrek.