    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Sun, 30 Nov 2014 11:20:49 -0800 (PST)
    <4...@g...com>
    <m5el08$67q$1@node1.news.atman.pl>
    <a...@g...com>
    <m5evir$gbm$1@node2.news.atman.pl>
    <9...@g...com>
    <m5f2d2$ja4$1@node2.news.atman.pl>
    <4...@g...com>
    <m5f53t$m9s$1@node2.news.atman.pl>
    <9...@g...com>
    <m5f8mp$q09$1@node2.news.atman.pl>
    <6...@g...com>
    <m5fk3o$6ff$1@node2.news.atman.pl>
    Subject: Re: [OT] Czy obecne odnawialne źródła energii nie mają sensu?
    From: Iguan_007 <i...@g...com>

    On Monday, December 1, 2014 3:28:25 AM UTC+10, Shrek wrote:
> [...]
    argumentem "przeciw" a nie "za":

    Nawet nie wysilisz sie zeby w Google zapytanie wpisac bo WIESZ ze masz racje.

    > To sprawdź może co głównie zanieczyszcza powietrze w Warszawie -
    > podpowiem ci, ze jesteś na dobrej grupie;)

    A kiedy z "miasta" zrobila sie tylko Warszawa? Tak Ci bylo wygodniej?

    > To jedź i zaproponuj im likwidację Elektrowni i kopalni w zamian za
    > turbinę na Widawce - myślę, że może znajdzie się zatrudnienie dla trzech
    > osób (główny energetyk, stróż nocny i stróż dzienny) i da się tym
    > przyczepę kempingową zasilić.

    Znowu mowisz o miejscu pracy, prawda?

    > Gratuluję. A ile megawatogodzin już sprzedałeś do systemu energetycznego?

    Praktycznie nic. Co nie znaczy, ze nie zredukowalem znaczaco swoich rachunkow.

    nie wiem. A skad czerpiesz swoja pewnosc, ze chca? Pytales ich czy kolejna prawda
    objawiona wybranym?

    > Akurat w Bełchatowie nie mam znajomych, ale w Kozienicach tak. I
    > zapewniam cię, że jakbyś im zaproponował likwidację elektrowni, to w
    > najlepszym wypadku wzięliby cię za wariata. A jakby się zorientowali, że
    > ty tak na poważnie, to by cię po prostu pogonili w diabły. Znaczy że
    > jednak chcę mieć tą elektrownię.

    Dlaczego? Tylko jak mi napiszesz o pracy to opadna mi rece...

    > Czyli marketingowy bełkot, w który nie uwierzy nikt o IQ większym niż
    > rozwielitka.

    Coz mamy "wiejska filozofia" (na podstawie "ja wiem lepiej!") vs. badanie
    realizowanie przez TNS. Ja wybieram to drugie.

    Koncze ta rozmowe bo najwyrazniej nie masz juz nic interesujacego do powiedzenia. Nie
    potrafisz wymyslic niz innego tylko w kolko powtarzasz to samo: "chca elektrownie
    weglowa bo chca tam pracowac". Nie podajesz zadnych zrodel swoich teorii poza tym co
    uwazasz za prawdy objawione. To co Ci nie pasuje zwyczajnie ignorujesz. Szkoda mojego
    czasu.

    Pozdrawiam,
    Iguan

    --