  • 31. Data: 2018-04-26 22:39:52
    Temat: Re: Jammery GSM GPS
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 26 Apr 2018 08:15:17 +0200, ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    wrote:
    > i powiadomisz. rolą alarmu z gsm+gps jest powiadomić gdzie jest, a
    > nie
    > kiedy zniknął

    Ale złodzieje używają jammerow więc ta podstawowa funkcja
    powiadamiania "gdzie jest" staje się jedynie funkcją "gdzie był"
    przed kradzieżą, co jest mało przydatne.

    --
    Marek

  • 32. Data: 2018-04-26 22:42:54
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 26 Apr 2018 11:30:07 +0200, t-1 <t...@t...pl> wrote:
    > Trzeba rozsyłać dane bez potwierdzania połączenia.

    Są takie metody: lojack. Chwalą się, że żadnego pojazdu nie stracili
    od czasu wprowadzenia tego systemu w pl

    --
    Marek

  • 33. Data: 2018-04-26 22:50:35
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 26 Apr 2018 10:46:02 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Szczegolnie ze zlodziej jak sie zaprze, to bedzie mial wlasne
    > tablice
    > i transponder.

    Tacy są zaparci, że jammerom nie ufają i skrojony pojazd często
    obowiązkowo idzie na 2 tyg kwarantannę na parking pod Tesco czy inny
    Carrefour. I obserwują czy ktoś po niego przyjdzie.

    --
    Marek

  • 34. Data: 2018-04-26 22:55:51
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 26 Apr 2018 12:36:47 +0200, "HF5BS" <h...@...pl> wrote:
    > To właśnie UDP, czy UI, są bezpołączeniowe.

    Ta, wyślij udp w ethernecie bez linka. Co z tego że udp jest
    bezpolaczeniowy jak jego transport (ethernet/ GSM/whatever) w niższej
    warstwie i tak wymaga aktywnego połączenia.

    --
    Marek

  • 35. Data: 2018-04-27 00:15:42
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    > Ta, wyślij udp w ethernecie bez linka. Co z tego że udp jest
    > bezpolaczeniowy jak jego transport (ethernet/ GSM/whatever) w niższej
    > warstwie i tak wymaga aktywnego połączenia.

    UI w AX25 nie wymaga połączenia, wystarczy, że program pakietowy monitoruje
    treść pakietu. I już można to i owo osiągnąć.

    --
    Pies może złamać serce tylko raz,
    kiedy jego własne przestaje bić...

  • 36. Data: 2018-04-27 23:14:54
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>

    Użytkownik "ToMasz" <t...@p...fm.com.pl> napisał w wiadomości
    >W dniu 25.04.2018 o 18:37, Marek pisze:
    >
    > 1. za wypłatę jego ac, my się dołożymy w coraz droższych składkach
    > 2. metody są, ale przyzwolenia społeczego niema. Wystarczy ze
    > zabezpieczenie pojazdu, będzie go zabezpieczało przed kradzieżą, a nie
    > wyło syrenką. tyle że takie zabezpieczenie moze pozbawić życia.

    Przyzwolenie społeczne trzeba zacząć wypracowywać. Moje jest.
    W rodzinie ktoś stosował. Sporo wskazuje na to, że raz zadziałało,
    w każdym razie ofiar (śmiertelnych) nie było.

    > 3. totalna fantazja: pozbawić złodzieja możliwości handlu kradzionymi
    > częściami.

    Tu już chyba nie. Nie marzy mi się skrajna wersja "internetu rzeczy"
    i chipowania wszystkiego.

    Arek

  • 37. Data: 2018-04-28 19:28:19
    Od: "miumiu" <a...@b...pl>

    > Tacy są zaparci, że jammerom nie ufają i skrojony pojazd często
    > obowiązkowo idzie na 2 tyg kwarantannę na parking pod Tesco czy inny
    > Carrefour. I obserwują czy ktoś po niego przyjdzie.

    Tak troche w temacie :
    https://www.youtube.com/watch?v=lXzA-kG-c5k

    --
    Pzdr

  • 38. Data: 2018-04-28 19:39:58
    Temat: [OT] Jammery GSM GPS
    Od: denat 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    zadałem na matematyce pytanie,
    jaki algorytm który wykryje chwilowe zakłócenie pracy urządzenia...

    zostałem wyśmiany...

    i drugie,
    czy można zmusić do chwilowego zatrzymania elektroniki?

  • 39. Data: 2018-04-28 20:36:05
    Od: Bytomir Telesfor vel Dąs <f...@g...com>

    użytkownik Marek napisał:

    > Są takie metody: lojack. Chwalą się, że żadnego pojazdu nie stracili
    > od czasu wprowadzenia tego systemu w pl

    95% skuteczności na stronie głównej, jak pogrzebiesz głębiej na dalszych
    stronach zobaczysz 90%. Weź poprawkę na info tylko z jednej strony, tj.
    tych którym zależy na sprzedaży.

    Jak myślisz? Dużo roboty z tym aby kupić 5 czy 10 zestawów i zrobić im reverse
    engineering żeby się dowiedzieć na jakiej częstotliwości one pracują?

    Data wpisu do rejestru przedsiebiorców: 2001-10-18
    http://www.krs-online.com.pl/lojack-s-a-krs-51453.ht
    ml

    vs

    2016r

    . Firma LoJack Polska odzyskała w ten sposób 52 pojazdy.
    https://lojack.pl/blog/prasa/poszukiwania-firmy-loja
    ck-wrocily-52-auta

    Jakie wnioski?

  • 40. Data: 2018-04-28 20:44:12
    Temat: Re: [OT] Jammery GSM GPS
    Od: złomowisko <l...@w...pl>

    > zakłócenie pracy urządzenia...
    > zostałem wyśmiany...
    > czy można zmusić do chwilowego zatrzymania elektroniki?
    Kto pyta nie błądzi, ale jak jesteś taki dociekliwy choć trochę
    niedzisiejszy to zrób sobie generator EMP i potestuj na elektronice, choćby
    na telefonie komórkowym ...