  • Data: 2012-12-02 13:38:47
    Temat: Re: To się narobi...
    Od: Filip454 <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 2 Dec 2012 01:12:12 +0100, R.e.m.e.K napisał(a):

    > Problem z dostepem do dysku czy blad pamieci to sygnal do dzialania nim
    > bedzie za pozno, Ty wolisz o nim nie wiedziec i dowiedziec sie, gdy padnie
    > juz caly dysk. Twoj problem.
    > To jest analogiczne do wciagania tabletek przeciwbolowych zamiast chodzenia
    > do lekarza, powodzenia z takim podejsciem.

    > Takiemu komus wystarczy TV lub tablet, po cholere mu skomplikowany komputer.

    > Plik to fundament systemu operacyjnego, wokol niego wszystko sie buja, z
    > plikow startuja procesy, z plikow wczytuja dane, do plikow zapisuja wyniki
> [...]

    Szczerze muszę przyznać rację Remkowi - bo on naprawdę ma rację. Gdyby nie
    Total Commander to bym zginął na dysku. Nie wspominam po prostu o
    zaawansowanych możliwościach filtrowania, segregowania itd. Opcji, z
    których korzystają tylko ludzie którzy prowadzą strony internetowe, tworzą
    różne rzeczy, filmowcy itp. Wtedy Explorer naprawdę nie wystarcza.
    Oczywiście nie używam Commandera codziennie, ale używam go zawsze do
    ogarnięcia przysłowiowego burdelu, który tworzę po zrobieniu czegoś nowego
    itp.
    --
    Twoje źródło informacji na temat serii Grand Theft Auto! http://swiatgta.pl

    Filip454 = Filip dla nieuświadomionych