  • Data: 2012-12-01 16:57:35
    Temat: Re: To się narobi...
    Od: JDX <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-12-01 15:47, PK wrote:
    [.....]
    > Tzn. według Ciebie "pewne działanie", to jak komputer resetuje się
    > przy problemach? To na czym polega na pewność?
    Pewność polega na tym, że nie system poprzez swoją "nieodporność" na
    uszkodzony sprzęt de facto uniemożliwi mi pracę i ewentualne
    powiększanie szkód.

    > Ja cieszę się właśnie z tego, że nowe systemu (nie tylko W7, ale też
    > aktualne Linuxy) nie dopuszczają do resetu tylko starają się naprawić
    > sytuację. Dla mnie to oznacza "pewność".
    Heh, ciekawe jak OS może naprawić lub próbować naprawić uszkodzony RAM
    albo dysk. :-D

    > Tradycyjnie muszę się przyczepić do słowa "zaawansowany użytkownik"
    > oraz pojawiającego się często obok "zaawansowane wykorzystywanie".
    >
    > Dodefiniuj te pojęcia :).
    Zaawansowany użytkownik to taki, który używa komputera do czegoś więcej
    niż tylko email, przeglądanie WWW i oglądanie pirackich filmów.

    > A czy Explorer jest taki zły? Tzn. czy jest dużo gorszy od Nautilusa,
    > Thunara, PCManFM czy Konquerora? Albo tego czegoś na OSX?
    Tak, Windows Explorer jest zły, a nawet bardzo zły. Konqueror też jest
    bardzo zły. Total Commander i Midnight Commander są dobre.

    > Znowu: dla profesjonalisty z jakiej branży? Bo jak nie dodajesz
    > konkretu, to wygląda, jakbyś mówił o profesjonalistach z zakresu
    > przenoszenia plików między katalogami...
    Tak, mówię o profesjonalistach którzy specjalizują się m.in. w
    przenoszeniu plików między katalogami. IMO jest takich całkiem sporo.