  • 11. Data: 2005-01-25 11:17:57
    Temat: Re: Transfer mam duzy, a zdjecia na stronach www wgrywaja sie po 5min :( (nawet male zdjecia) :((((((((( O co chodzi? :(
    Od: Neas <n...@n...invalid>

    Jakub Żukowski pisze:

    > Dziwna sprawa, bo u mnie utworzylo nowy temat z tej odpowiedzi, na dodatek
    > nie moge znalezdz na googlach i niusach onetu orginalnej wiadomosci. Juz
    > nawet po kolei czytalem posty, szukalem po frazach i nie znalazlem.. chyba
    > nie jest to nowy post :) Popraw mnie prosze, jesli sie myle :)

    Mylisz się.

    PS. Ile razy w tygodniu zamierzasz czepiać się ludzi bez żadnego sensu?
    Jeśli naprawdę musisz to robić, postaraj się robić to dowcipnie.
    Możesz np. dołączać do każdego postu zabawny wierszyk.

    --
    Neas

  • 12. Data: 2005-01-25 12:06:53
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    qer wrote:
    > Witam,
    > Transfer mam duzy, a zdjecia na stronach www wgrywaja sie po 5min :( (nawet
    > male zdjecia) :((((((((( O co chodzi? :( Przegladarka to IE6.0

    co to znaczy, że masz transfer duży?
    szybkie łącze?
    podaj adres strony
    niektóre strony www mają obrazki umieszczone na innym serwerze
    a do strzelania htmlem używają gzipa

    zyga

  • 13. Data: 2005-01-25 12:47:39
    Od: kya <k...@m...here.invalid>

    On 2005-01-25, Neas wrote:
    > Jakub Żukowski pisze:
    [...]
    > Mylisz się.

    Poinformowałeś, ale nie poprawiłeś. I nie zauważyłeś, że inni już
    mu wyjaśnili.

    [...]
    > Możesz np. dołączać do każdego postu zabawny wierszyk.

    Ludzie tacy jak Ty, aroganccy kabotyni, naprawdę są problemem.
    Nie tylko polskiego Internetu.

    FUT poster.
    --
    ////))) Facts do not cease to exist because they are ignored. :
    //|-O-O ) :

  • 14. Data: 2005-01-25 17:01:47
    Od: Neas <n...@n...invalid>

    kya pisze:

    > Poinformowałeś, ale nie poprawiłeś. I nie zauważyłeś, że inni już
    > mu wyjaśnili.

    Nie poprawiłem bo inni już mu wyjaśnili.

    > Ludzie tacy jak Ty, aroganccy kabotyni, naprawdę są problemem.

    Myślę, że problemem są raczej ludzie którym osobiste sympatie i
    antypatie nie pozwalają spojrzeć obiektywnie kto w dyskusji ma rację i
    kto zachowuje się arogancko. No i tacy, którzy nie potrafią
    powstrzymać się od mniej lub bardziej wyszukanych obelg. A także tacy,
    którzy zwykłą, żartobliwą ironię biorą za arogancję.

    > Nie tylko
    > polskiego Internetu.

    A co powiesz o osobach które próbują się za wszelką cenę czepiać
    nie mając racji, co Jakub zaprezentował tu już któryś raz? Dziwne, że
    nie budzi to Twojego oburzenia.

    --
    Neas

  • 15. Data: 2005-01-25 18:54:39
    Od: kya <k...@m...here.invalid>

    On 2005-01-25, Neas wrote:
    > Nie poprawiłem bo inni już mu wyjaśnili.

    Sam widzisz -- zamiast zainteresować się, czy wiadomości słane przez onet
    może nie wszędzie dochodzą, czy to jakiś problem z serwerem przedpiścy
    (który do tej pory nie miał jak się zorientować), ustawiasz się w kolejce
    do kopania, zaopatrzony w wiaderko zjadliwości. Jesteś naprawdę super
    i nikt nie może Ci nic zarzucić, boś święty człowiek po prostu.

    Nic osobistego -- naprawdę uważam, że takie zachowania są problemem
    i stwarzają kolejne. Tak wyszło, że jesteś na to sztandarowym,
    niepokojąco zadowolonym z siebie przykładem.

    [...]
    > którzy zwykłą, żartobliwą ironię biorą za arogancję.

    ...swoją arogancję tłumaczą ironią i żartobliwością, a po zwróceniu uwagi
    krztuszą się pianą świętego oburzenia. Za każdym razem jest to pierwszy
    raz w życiu.

    --
    ////))) Great response time! Was that 5 baud or 10? :

  • 16. Data: 2005-01-27 17:11:57
    Od: Neas <n...@n...invalid>

    kya pisze:

> [...]
    > onet może nie wszędzie dochodzą, czy to jakiś problem z serwerem
    > przedpiścy (który do tej pory nie miał jak się zorientować),

    Mylisz się. To Jakub powinien się tym zainteresować, zamiast radośnie
    założyć, że skoro nie widzi postu, na który ktoś odpowiedział, to
    jest to post bardzo stary. I po raz kolejny na tej grupie się w swojej
    krytyce pomylić.

    Mnie zwyczajnie śmieszy, że Jakub nie pisze tutaj nic właściwie w
    temacie grupy, a jedynie skupia się na formalnościach (a w dodatku się
    myli!) i uważam, że w takiej sytuacji żartobliwo-ironiczna (lub, jesli
    wolisz, trochę arogancka) odpowiedź jest całkiem na miejscu.

    > Jesteś naprawdę super i nikt nie może Ci nic zarzucić, boś święty
    > człowiek po prostu.

    Bardzo cenię sobie rozsądnie uargumentowaną krytykę, jeśli
    oczywiście ma jakieś sensowne podstawy.

    > Nic osobistego -- naprawdę uważam, że takie zachowania są problemem
    > i stwarzają kolejne. Tak wyszło, że jesteś na to sztandarowym,
    > niepokojąco zadowolonym z siebie przykładem.

    I tu się różnimy. Ja nie uważam, żeby w sporadycznych,
    ironiczno-humorystycznych wypowiedziach (jednak na temat) było coś
    złego. Rozumiem jednak, że niektórym usenetowym purystom może się to
    nie podobać i naprawdę polecam w takim wypadku wyfiltrować moje posty.
    Wystarczy po 'Neas' we 'from'. Piszę to bez żadnej ironii.

    > a po
    > zwróceniu uwagi krztuszą się pianą świętego oburzenia.

    Dziwne, że tak to odbierasz. Chyba za bardzo emocjonujesz się usenetem.
    :)

    PS. Może EOT...?

    --
    Neas

  • 17. Data: 2005-01-27 23:16:56
    Od: kya <k...@m...here.invalid>

    On 2005-01-27, Neas wrote:
    > kya pisze:
    [...]
    > Mylisz się.

    Mój arogancki rozmówco -- to, że mam inny punkt widzenia i inne zdanie,
    niekoniecznie znaczy, że się mylę.

    [...]
    > Mnie zwyczajnie śmieszy, że Jakub nie pisze tutaj nic właściwie w
    > temacie grupy, [...]

    Jeśli takie masz wrażenie, to po co kopiesz go, mimo że już został
    pouczony, albo przepraszasz za to, że NMSP i wdałeś się w dyskusję,
    zamiast wyfiltrować gościa i mieć z głowy? Sam to radzisz niżej purystom
    usenetowym.

    > uważam, że w takiej sytuacji żartobliwo-ironiczna (lub, jesli
    > wolisz, trochę arogancka) odpowiedź jest całkiem na miejscu.

    Nie "trochę arogancka i żartobliwa", tylko arogancka i kabotyńska.
    I problem nie tkwi w jednej wypowiedzi, tylko Twoje zachowanie
    w ogólności jest przykładem efektownej i szkodliwej arogancji.

    Odpowiadanie na pytania tekstami "krakersa, tofiku?" i "a gu gu";
    czepianie się wciąż tych samych osób, ale bez wyjaśniania, co źle robią;
    prywatne złośliwości wtykane w merytoryczne dyskusje; ganienie nielubianych
    administratorów-amatorów, ale odrzucanie popartej rzeczowymi argumentami
    krytyki Twojego sposobu administrowania maszyną komercyjną... Próby
    wykorzystania słabości rozmówców, żeby "wygrać" dyskuję, zamiast dążenia
    do rozwiązania czy choćby ustalenia problemu.

    Pół biedy, jak produkujesz się na pl.irc, ale ostatnio przenosisz te
    wątpliwe zwyczaje tutaj.

    Małostkowość, kapralowanie i bofhowanie, pogardliwe odnoszenie się do
    dyskutantów i ich pytań -- to bardzo nęcący model kontaktów w sieci,
    zwłaszcza dla niedoświadczonych internautów. Widzą, że to zachowanie
    najwyraźniej przyjęte, a Usenet to prawdziwy raj dla kompleksów...

    Być może tylko mi to przeszkadza, chociaż podejrzewam, że tylko mi się
    chce o tym napisać; proszę to potraktować jako głos odrębny w sprawie
    chowu i hodowli matołów, od których (niestety i oby nie) w pewnym momencie
    coś zależy albo będzie zależeć w jakimś kawałku Internetu.

    [...]
    > Bardzo cenię sobie rozsądnie uargumentowaną krytykę, jeśli
    > oczywiście ma jakieś sensowne podstawy.

    Może ktoś uwierzy, że "cenię sobie" ma tu jakiekolwiek znaczenie.

    > I tu się różnimy. Ja nie uważam, żeby w sporadycznych,
    > ironiczno-humorystycznych wypowiedziach (jednak na temat) było coś
    > złego.

    Bo Ty widzisz to jako sporadyczne, ironiczno-humorystyczne wypowiedzi.
    Jesteś z siebie zadowolony, nie da się nie zauważyć. Jednak ja obserwuję
    arogancję, czepialstwo, zawracanie głowy i kompletne odrzucanie krytyki.

    > Rozumiem jednak, że niektórym usenetowym purystom może się to
    > nie podobać i naprawdę polecam w takim wypadku wyfiltrować moje posty.
    > Wystarczy po 'Neas' we 'from'. Piszę to bez żadnej ironii.

    Oczywiście, bo usenetowi puryści nie mają pojęcia, co zrobić, żeby
    Cię nie czytać.

    [...]
    > PS. Może EOT...?

    Proponowałam już dwa razy i zignorowałeś. Zatem -- panowie przodem.

    --
    ////))) Jest to moje zdanie i ja je całkowicie podzielam. :
    //|-O-O ) [Henri Monnier] :

  • 18. Data: 2005-01-28 16:38:25
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    qer <q...@o...pl> zapodał(a):
    > Witam,
    > Transfer mam duzy, a zdjecia na stronach www wgrywaja sie po 5min :(
    > (nawet male zdjecia) :((((((((( O co chodzi? :( Przegladarka to IE6.0

    ... a może chodzi o Allegro? ;)

    ps. jak napiszesz wiadomość na 10 linijek, to też ją wkleisz do tematu?

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(@)irc(.)pl

  • 19. Data: 2005-01-29 02:03:43
    Od: Neas <n...@n...invalid>

    kya pisze:

    > Mój arogancki rozmówco -- to, że mam inny punkt widzenia i inne zdanie,
    > niekoniecznie znaczy, że się mylę.

    Cała wypowiedź brzmiała:

[...]

    Dlaczego polemizujesz z wyrwanym z kontekstu fragmentem?

> [...]
    > pouczony, albo przepraszasz za to, że NMSP i wdałeś się w dyskusję,
    > zamiast wyfiltrować gościa i mieć z głowy? Sam to radzisz niżej

    Rożnica polega na tym, że ja do tego podchodzę z dystansem. W
    gruncie rzeczy jest mi zupełnie obojętne czy Jakub (lub ktokolwiek
    inny) będzie pisał na temat czy też np. zacznie wklejać na grupę
    smerfy w ascii. Zupełnie czym innym jest ironiczny komentarz 'na luzie'
    (bez uprzedzeń w stosunku do danej osoby jako takiej) i czym innym
    całkowicie poważne oburzenie, agresja i potok inwektyw. To pierwsze moze
    być najwyżej trochę nie na miejscu, to drugie jest niezdrowe.

    > Odpowiadanie na pytania tekstami "krakersa, tofiku?" i "a gu gu";

    Brawo. Jeszcze wspomnij o tym, że w wieku 14 czy 15 lat napisałem o
    swoim homepage'u na niewłaściwiej grupie. Pozdrowienia dla TaKeDy.

    Z resztą nadal uważam, że takie odpowiedzi były merytorycznie
    poprawne. Nietrudno się domyśleć, że znaczyły mniej więcej: "Twoja
    wypowiedź nie ma sensu, więc nie da się do niej sensownie
    ustosunkować". Nie mniej rozumiem, że taki styl może pewną grupę
    (mniejszość!) denerwować i dlatego generalnie przestałem tak pisać.

    > czepianie się wciąż tych samych osób, ale bez wyjaśniania, co źle
    > robią;

    Litości.

    "Prześledź swoją obecność np. na tej grupie - nie dość, że nie
    tworzysz żadnej treści dodatniej, uczestniczysz tylko w wątkach (lub
    ich fragmentach) nie wymagających konkretnej wiedzy, nie dość, że
    niemal wyłącznie się czepiasz, to jeszcze mylisz się czepiając (w
    dodatku któryś już raz). Nie jest to ani mądre, ani zabawne, ani
    oryginalne, po prostu nudne i żałosne."

    "PS. Ile razy w tygodniu zamierzasz czepiać się ludzi bez żadnego sensu?"

    Naprawdę nie wyjaśniłem co źle robi?

    > ganienie nielubianych administratorów-amatorów, ale odrzucanie
    > popartej rzeczowymi argumentami krytyki Twojego sposobu administrowania
    > maszyną komercyjną...

    Ręce mi opadły. Przecież w przynajmniej kilku miejscach napisałem, że
    nie neguję krytyki tego konkretnego zdarzenia, tylko neguję dzikie ataki
    o charakterze nagonki które kilka osób próbowało wtedy przeprowadzić.
    Jeśli nadal masz wątpliwości jak było, spróbuj znaleźć post w
    którym jakoby stwierdziłem, ze w tamtej sytuacji byłem bez winy.

    Z resztą jakie to jest porównanie? Drobne zaniedbanie + splot
    nieszczęśliowych zbiegów okoliczności vs. zupełna ignorancja w
    temacie, którą czasem krytykowałem.

    > Próby wykorzystania słabości rozmówców,
    > żeby "wygrać" dyskuję, zamiast dążenia do rozwiązania czy choćby
    > ustalenia problemu.

    Możesz rozwinąć ten wątek?

    > Pół biedy, jak produkujesz się na pl.irc, ale ostatnio przenosisz te
    > wątpliwe zwyczaje tutaj.

    Nie tylko ich tutaj nie przenoszę, ale nawet od dawna zaniechałem na
    pl.irc. Spróbuj popatrzeć obiektywnie.

> [...]
    > sieci, zwłaszcza dla niedoświadczonych internautów. Widzą, że to
    > zachowanie najwyraźniej przyjęte, a Usenet to prawdziwy raj dla

    Wkaż post w którym źle potraktowałem osobę, która zadała pytanie
    (choćby głupie) w języku polskim i w sposób zdradzający jakiekolwiek
    oznaki szacunku dla grupowiczów.

> [...]
    > sprawie chowu i hodowli matołów, od których (niestety i oby nie) w
    > pewnym momencie coś zależy albo będzie zależeć w jakimś kawałku

    Czy naprawdę nie potrafisz powstrzymać się od epitetów?

    > Bo Ty widzisz to jako sporadyczne, ironiczno-humorystyczne wypowiedzi.
    > Jesteś z siebie zadowolony, nie da się nie zauważyć.

    Nie jestem ani zadowolony, ani niezadowolony. Nie rozpatruję tego tematu
    w takich kategoriach.

    > Jednak ja
    > obserwuję arogancję, czepialstwo, zawracanie głowy i kompletne
    > odrzucanie krytyki.

    Wierz mi, ze potrafiłbym się wypowiadać w taki sposób, ze bardzo by Ci
    się to podobało (i reszcie news-purystów także). Tyle, że ja
    właśnie nie dbam o poklask, a za kabotyństwo uważam raczej skrywanie
    braku wiedzy pod otoczką eleganckiej i kulturalnej formy, czego
    krytykować chciałabyś mi zabronić.

    > Oczywiście, bo usenetowi puryści nie mają pojęcia, co zrobić, żeby
    > Cię nie czytać.

    Skoro z ich niektórych postów wylewają się wręcz negatywne emocje pod
    postacią inwektyw czy niekiedy nawet gróźb, to najwyraźniej nie.

    --
    Neas

  • 20. Data: 2005-01-29 09:36:50
    Od: Szymon Sokół <s...@b...operator.from.hell.pl>

    On Sat, 29 Jan 2005 03:03:43 +0100, Neas wrote:

    > "PS. Ile razy w tygodniu zamierzasz czepiać się ludzi bez żadnego sensu?"
    >
    > Naprawdę nie wyjaśniłem co źle robi?

    Niech zgadnę: to samo, co Ty.

    --
    Szymon Sokół (SS316-RIPE) -- Network Manager B
    Computer Center, AGH - University of Science and Technology, Cracow, Poland O