  • 61. Data: 2017-06-29 18:40:08
    Temat: Re: Sonda lambda - nasadka z nacięciem na kabelek
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    007 <n...@i...dyndns.org.invalid> wrote:
    > Pszemol w

    > Przecież *idioto* już przeprosiłem --

    O tak? A gdzie? Napisałeś to niewidzialnym atramentem czy wyszemrałeś pod
    nosem?

    Nie widzę tu żadnych przeprosin.

    > teraz kolej idioty, znaczy twoja
    > -- przeproś towarzystwo i zajmij się reperowaniem złomu w Jackowie.

    No ale ciągle nie odpisałeś za co ja niby mam kogoś przepraszać?? :-))))

  • 62. Data: 2017-06-29 19:00:28
    Temat: Re: [OT] idiota kandydat na kretyna
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Pszemol w

    > O tak? A gdzie? Napisałeś to niewidzialnym atramentem czy wyszemrałeś pod
    > nosem?

    LOL

    Na prawdę bawi cię udowadnianie, ze jesteś czymś więcej niż idiotą?

    > Nie widzę tu żadnych przeprosin.

    Zgadnij czyja to wiadomość <news:oj14kf$4rm$2@dont-email.me>. i co w niej
    napisał autor

    > No ale ciągle nie odpisałeś za co ja niby mam kogoś przepraszać??

    Skoro nie wiesz co, jak i dlaczego - to po prostu przeproś (dostałeś
    przykład jak przeprosić)

    --
    'Tom N'

  • 63. Data: 2017-06-29 22:40:53
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-06-29 o 15:58, Pszemol pisze:
> [...]
    -mm-z-wycieciem-i5629313849.html

    > Dzięki bardzo! :-)

    ROTFL i do tego linka trzeba było drugiej osoby :D

    Leżę i kwiczę.
    --
    LordBluzg(R)

  • 64. Data: 2017-06-29 22:54:14
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> wrote:

    -mm-z-wycieciem-i5629313849.html

    > ROTFL i do tego linka trzeba było drugiej osoby :D
    >
    > Leżę i kwiczę.

    Podziękowałem uczynnej osobie za grzeczność... Czy link się przyda? Nie.
    Czy był na temat? Nie (szukam takiej nasadki w USA, nie w PL).

    Ale to nieważne szczegóły: ktoś wykazał się grzecznością i uprzejmością dla
    mnie więc mu podziękowałem - ucz się teraz, skoro mama Cię grzeczności nie
    nauczyła i masz zaległości...

  • 65. Data: 2017-06-29 23:55:50
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    "Pszemol" wydumał(a) w wiadomości ID news:oj3pdm$97t$1@dont-email.me
    [...]

    > Podziękowałem uczynnej osobie za grzeczność... Czy link się przyda? Nie.
    > Czy był na temat? Nie (szukam takiej nasadki w USA, nie w PL).

    Czyli nadal jesteś w ciemnej dupie bo KOMPLETNIE nie rozumiesz, że klucz który ma
    wybite 7/8'' na obudowie to klucz CALOWY o rozmiarze 22,22mm. Klucz którego szukasz
    to nr1 z mojego obrazka www.ognik.com/lambda.jpg czyli klucz METRYCZNY który ma
    wymiar 22,0 +0,06 czyli dokładnie to, czego szukasz.

    > Ale to nieważne szczegóły: ktoś wykazał się grzecznością i uprzejmością dla
    > mnie więc mu podziękowałem - ucz się teraz, skoro mama Cię grzeczności nie
    > nauczyła i masz zaległości...

    Srości. Tak to jest jak się nieogarowi próbuje wytłumaczyć a ten kurwa nie czai :D

    Sręcznością. Zarzuciłem Ci kłamstwo, gdzie napisałeś że producenci nie podają
    wymiarów.
    Kurwa podają. Jeśli piszą że ma 7/8'' to ma 7/8 '' a tam gdzie piszą że ma 22mm to ma
    22mm.

    Opisałem Tobie rówież że jeśli klucz ma wybite 7/8'' i dopisek 22mm a sam
    organoleptycznie doznałeś że jest za duży to doskonale wiesz że jest kurwa za duży i
    NIE MA 22mm ale 22,22 :]bo to klucz CALOKURWAOWY :D

    To TY, nadal nie chcesz przyjąć wiedzy że są klucze calowe i klucze metryczne i się
    między sobą różnią i kuwa NIE PASUJĄ a dopisek Universal traktujesz jak wyrocznię.
    Zbłaźniłeś się tylko w tym wątku bo na samym początku Ci podałem że bez problemu
    tutaj kupisz klucz, który potrzebujesz. Tniesz w chuja jak Zorro przez cały wątek ale
    ciąge wychodzisz na upośledzonego umysłowo, nie potrafiąc zrozumieć że normy się
    pomniędzy sobą różnią.

    Nie potrafisz przyznać się do błędu ale to już nie moja broszka:) Wędkę dostałeś więc
    rybę złowisz sobie sam (1#zasada usenetu) :)

    --
    LordBluzg(R)(TM)
    as it comes to me, as I will always need you inside my heart"(*Yes*)(R)(TM)+

  • 66. Data: 2017-06-30 00:00:07
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    "LordBluzg(R)" wydumał(a) w wiadomości ID news:oj3t1m$al9$1@mx1.internetia.pl

    Nie załużyłeś ale masz :)
    http://www.ebay.co.uk/itm/Hazet-Tools-4680-1-Lambda-
    Probe-Socket-22mm-1-2-dr-Exhaust-System-/36083990656
    7

  • 67. Data: 2017-06-30 02:41:13
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 29 Jun 2017 23:55:50 +0200, LordBluzg(R) napisał(a):
> [...]
    > www.ognik.com/lambda.jpg czyli klucz METRYCZNY który ma wymiar 22,0
    > +0,06 czyli dokładnie to, czego szukasz.

    Nie bardzo rozumiem ... i taki 22.22 sie nie nada do odkrecenia sondy?

    J.

  • 68. Data: 2017-06-30 04:01:09
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Nie bardzo rozumiem ... i taki 22.22 sie nie nada do odkrecenia sondy?

    Ciekawy wątek na ten temat:

    http://g503.com/forums/viewtopic.php?p=1468659

  • 69. Data: 2017-07-01 18:41:58
    Od: j...@i...pl

    On Thu, 29 Jun 2017 20:54:14 -0000 (UTC), Pszemol <P...@P...com>
    wrote:

    >szukam takiej nasadki w USA, nie w PL

    To po kiego tutaj pytasz?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 70. Data: 2017-07-01 18:50:25
    Od: "Przemyslaw P." <p...@g...com>

    W pierwszym poście pytałeś, czy dostaniesz taki klucz w Europie.