  • Data: 2014-01-04 21:56:37
    Temat: Re: Ochrona ubezpieczeniowa
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Coponiektórym (nie mówię, że Tobie, cef) już chyba się całkiem pop..ło
    > we łbie.
    > Przecież to jest UBEZPIECZENIE, w dodatku OBOWIĄZKOWE.
    > A niektórzy by chcieli, żeby jeszcze był z tego regres na sprawcę.
    > Czyli "zjeść ciasteczko i mieć ciasteczko", ale w drugą stronę.
    > Albo "my im dajemy statki, a oni za to od nas biorą węgiel".
    > % debili na tej grupie jest mocno powyżej średniej krajowej.
    nie wiem czy ja Ciebie dobrze zrozumiałem, ale jeśli tak, to te składki
    które płacimy, nie powinny się nazywać ubezpieczeniem.
    Dlaczego? jeśli wybudujesz się na terenach zalewowych, nikt Cię nie
    ubezpieczy od zalania. od pioruna - tak, ale od zalania nie. jeśli masz
    raka to nikt Cię nie ubezpieczy od śmierci. (ubezpieczy potem nie
    wypłaci - ale to inna sprawa). Jeśli jednak niemaz mózgu i chcesz
    kierować autem - spoko. ubezpieczasz na babcie, a tak wogóle to płacisz
    od pojemności silnika. Czy to ma cokolwiek wspólnego z ubezpieczeniem?
    Słowo składka i odszkodowanie. nic pozatym

    ToMasz