  • Data: 2020-02-15 07:07:56
    Temat: Re: Ocieplenie
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Meteorytów? Jak taki walnie raz na miliard lat, narobi nieziemskiego
    > smogu który na kilka lat odcina promienie słoneczne od powierzchni
    > ziemi. W tym czasie ginie 99% tego co żyje, ziemia zamienia się w
    > śnieżkę i cykl się powtarza.

    Który meteoryt spowodował ochłodzenie koło 1600 roku? Bo ostatnio to
    również 1980 i... latach 50.

    > Przy czym to tylko takie moje wieczorne gdybanie przy piwie. Poważni
    > ludzie raczej mówią o cyklach Milankovicia.

    Ale to znowu nie jest żadne sprzężenie ujemne a po prostu mniejsza ilość
    dostarczanej z kosmosu energii. To musi się w takim układzie zagotować -
    jakiś motyl pierdnie po drugiej stronie globu i dalej już z górki.
    Czegoś istpotnego nie wiemy, albo ja tego nie widzę.

    --
    Shrek